صعود تیم‌های والیبال ساحلی  ایران به عنوان صدرنشین در تور آزاد آسیا

تیم‌های ملی «الف» و «ب» والیبال ساحلی ایران با کسب دومین پیروزی برابر حریفان خود به عنوان سرگروه به مرحله دوم تور آسیایی سامیلا صعود کردند.

به گزارش ایسکانیو ز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله گروهی تور آزاد آسیا از صبح امروز در زمین های ساحلی شهر سامیلا تایلند آغاز شد.

تیم ملی «الف» ایران (آرش وکیلی – بهمن سالمی) در نخستین دیدار خود به مصاف سنگاپور یک (تان – پون) رفت و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 10 به پیروزی رسید. وکیلی و سالمی در دومین مسابقه خود نیز موفق به شکست دو بر یک تیم قدرتمند ژاپن دو (شیراتوری – آگه با) با امتیازهای (23 بر 25، 21 بر 15 و 15 بر 10) شد تا به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعد صعود کند.

تیم ملی «ب» ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) نیز در نخستین مسابقه به مصاف سنگاپور دو (شن – تای) رفت و در دو ست متوالی و با امتیاز مشابه 21 بر 16 به پیروزی رسید. ملی پوشان تیم «ب» ایران ظهر امروز در دومین مسابقه خود به مصاف قزاقستان دو (یاکولف – بوگاتو) رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله دوم و جمع 16 تیم برتر این رقابت ها شوند.

مرحله دوم و حذفی تور آسیایی سامیلا فردا (دوشنبه) با هشت دیدار پیگیری می‌شود که حریفان تیم‌های ملی «الف» و «ب» ایران بعد از قرعه کشی این مرحله مشخص خواهند شد.

602

کد خبر: 932123

وب گردی

وب گردی