فیلم منتشره در مورد تیراندازی در خرم آباد مربوط به مراسم عروسی بوده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در واکنش به فیلم منتشره در فضای مجازی مبنی بر حضور آزادانه اوباش در خیابانی در خرم آباد و تیراندازی با سلاح‌های جنگی گفت: فیلم منتشره تیراندازی در خرم آباد مربوط به مراسم عروسی بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در واکنش به فیلم منتشره در فضای مجازی مبنی بر حضور آزادانه اوباش در خیابانی در خرم آباد و تیراندازی با سلاح‌های جنگی اظهار کرد: فیلم منتشره در فضای مجازی که عنوان شده بود در درگیری در خرم آباد ضبط شده است صحت ندارد و فیلم مربوط به تیراندازی در یک عروسی به عنوان یک شادی محلی است.

وی گفت: البته پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله دستور قضایی جهت جلب متهمین صادر و نهایتا چهار نفر در این رابطه دستگیر شدند.

این مقام قضایی گفت: اتهام دستگیر شدگان اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی، تخریب اموال عموم، حمل غیرمجاز اسلحه و ایجاد رعب و وحشت بوده و پرونده این افراد در یکی از شعبات بازپرسی در حال رسیدگی است.

رازانی در پایان گفت: لذا عنوان درگیری خیابانی در خرم آباد اصلا صحت ندارد و دستگاه قضایی در مقابل هرگونه مزاحمت و سلب آسایش مردم با اقتدار خواهد ایستاد.

منبع: میزان

901/900

کد خبر: 932125

وب گردی

وب گردی