مظفر: مقابل برخی حریفان باید پیراهن رزم پوشید/ دفاع ما عالی بود اما می‌خواهم به شکل ایده‌آل برسیم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: برخی تیم‌ها در آسیا ما را شگفت‌زده می‌کنند و باید مقابل‌شان لباس رزم پوشید.

به گزارش ایسکانیوز، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از برتری مقابل اوکراین در دیدار دوستانه گفت: اوکراین یکی از تیم‌های خوب در جهان است که جزو 5-6 56 تیم خوب دنیا به شمار می‌رود اما ما در این بازی خیلی به نتیجه فکر نمی‌کردیم بلکه به خاطر کنترل، مدیریت بازی و البته کسب نتیجه راضی هستیم. ما به نتیجه دلخواه‌مان نزدیک می‌شویم. البته نقاط ضعف و قوت وجود دارد که بازی‌های تدارکاتی به شناسایی آن و همینطور ترکیب تیم کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که نقاط ضعف تیم را چه می‌بینید،عنوان کرد: در این خصوص شفاف صحبت نمی‌کنم اما باید روی بحث دفاعی کار کنیم. جا دارد گل کمتری بخوریم. تیم ما عالی دفاع کرد اما من می‌خواهم به شکل ایده‌آل برسیم. 19 نفر در اردو هستند که در پایان دیدار دوستانه دوم سه نفر از ما جدا می‌شوند. در اردوی آخر دو نفر باید با تیم خداحافظی کنند.

مظفر همچنین در خصوص هم‌گروهی ایران با ترکمنستان و ازبکستان در مسابقات جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد:‌ ترکمنستان را در بازی‌های داخل سالن دیدیم. تیم قدرتمندی نبود اما تیم‌ها در آسیا ما را هر 6 ماه یک بار شگفت‌زده می‌کنند. سطح بازی ازبکستان مانند اکراین است چون فیزیکی و جنگنده هستند. قد بازیکنان اکراین را ببینید اگر کسی آنها را نشناسد فکر می‌کند والیبالیست یا بسکتبالیست هستند. باید مقابل این تیم‌ها پیراهن رزم پوشید. هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره مصدومان هم گفت: مصدومیت‌ها جزئی است که با کمک کادر پزشکی حل می‌شود.

مظفر در ادامه در واکنش به اظهارات مدیر تیم اوکراین در خصوص داوری که گفته بود آنها می‌خواستند ایران برنده میدان باشد، تصریح کرد: نظر من کاملا بر عکس است. فکر می‌کنم تیم ما در نیمه دوم مستحق 5 خطا شدن نبود. آنها با اعتراض مکرر می‌خواستند جو داوری را برگردانند و روی روند داوری تاثیر بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اینجا از همه کادر از جمله مربیان، پزشک، ماساژور، سرپرست و .... تشکر می‌کنم. اولین بار است که خیالم راحت است. فکر و دغدغه‌ام فقط به مسئولیت خودم مربوط می‌شود. این کادر سهم بزرگی در موفقیت تیم دارد. از همه آنها تشکر می‌کنم که با زحمات‌شان باعث می‌شوند تیم جلو برود.از فدراسیون هم تشکر می‌کنم که به ما کمک کرد تا کادر کامل باشد.

کد خبر: 932216

وب گردی

وب گردی