3 امتیاز های حیاتی در انتظار سرخابی ها

دو نماینده کشورمان در حالی امروز باید در هفته آخر لیگ قهرمانان به مصاف رقبای خود بروند که صعودشان را به دور حذفی قطعی کرده اند اما برای اینکه کار ساده تری در دور گروهی داشته باشند باید با برد بازی های خود را به اتمام برسانند و صدرنشین شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، امروز شاهد دو دیدار حساس در هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا از سوی نمایندگان کشورمان خواهیم بود.

با وجود اینکه پرسپولیس و استقلال هر دو موفق به صعود به دور حذفی شده اند اما برای روبرو نشدن با تیم های قدرتمند سایر گروه ها باید برای صدر نشینی در دور گروهی تلاش کنند.

از ساعت 19:30 پرسپولیس که در حال حاضر با 10 امتیازی است باید رودروی السد 12 امتیازی قرار بگیرد و برای روبرو نشدن با الاهلی عربستان و بازی در زمین بیطرف باید بازی امروز خود را با کسب یک پیروزی به پایان برساند. پرسپولیس تا کنون در چهار بازی از پنج بازی مرحله گروهی دروازه خود را بسته نگه داشته است و تنها شکست و گل های خورده سرخپوشان در دور گروهی در برابر همین السد و در بازی رفت رخ داده است؛ شاگردان برانکو امروز نیم نگاهی هم به کسب یک برد مناسب و گرفتن انتقام بازی رفت از السد و ژاوی دارند و امیدوارند با یک نتیجه خوب در دور حذفی نیز با رقیب عربستانی روبرو نشوند.

در طرف مقابل استقلال که در حال حاضر با 9 امتیاز صدرنشین گروه D این رقابت ها قرار دارد، العین هفت امتیازی را پشت سر خود می بیند و برای اینکه خیالش از بابت صعود تحت هر شرایطی به عنوان تیم نخست آسوده باشد نیاز به کسب یک برد در برابر الهلال عربستان خواهد داشت؛ البته جدا از بحث صدر نشینی کسب یک برد در برابر نماینده عربستانی می تواند بار روحی و روانی خوبی را نیز به شاگردان شفر تزریق کند، در ضمن تیم دوم این گروه باید رودروی الدحیل یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر غرب آسیا قرار بگیرد که طبعا بازی ساده ای نخواهد بود و مسلما استقلال بازی در برابر الجزیره را به بازی در برابر این تیم ترجیه می دهد.

606

کد خبر: 932318

وب گردی

وب گردی