اعزام اکیپ های عملیاتی از سه استان به سوی البرز/ مشکلی در شبکه برق سایر استان ها وجود ندارد

مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر از اعزام اکیپ های عملیاتی از سه استان به سوی استان البرز خبرداد و گفت: این گروه ها در کنار اکیپ های عملیاتی خود شرکت توزیع برق البرز فعالیت خواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ مسعود صادقی با اشاره به این که بارش برف و وزش طوفان در شبکه گذشته و امروز صبح باعث شکستگی شاخه درختان و افتادن روی شبکه های توزیع برق شده است، خاطرنشان کرد: خاموشی های ناشی از این رخداد طبیعی تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

صادقی همچنین از اعزام 20 اکیپ عملیاتی از سه شرکت توزیع برق قزوین، تهران بزرگ و غرب مازندران به استان البرز خبرداد و گفت: این گروه ها در کنار اکیپ های عملیاتی خود شرکت توزیع برق البرز فعالیت خواهند کرد.

او با بیان این که بارش برف به ویژه در درختان برگ دار باعث سنگین شدن شاخه ها و افتادن آن روی شبکه های برق شده است، اضافه کرد: در حال حاضر 60 اکیپ عملیاتی توزیع برق البرز در حال تلاش برای رفع مشکلات شبکه هستند.

صادقی در عین حال خاطرنشان ساخت: بارش باران و برف و وزش طوفان باعث بروز خاموشی های پراکنده و بسیار کمی در استان های خوزستان، شهر اهواز، زنجان و قزوین نیز شده بود که البته با تلاش گروه های عملیاتی که از شب گذشته در آماده باش به سر می بردند، در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شد.

مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر تصریح کرد: هم اکنون همه مشکلات ناشی از تغییرات جوی در شبکه های برق مناطق ذکر شده رفع شده است و شبکه در حالت پایدار قرار دارد.

402

کد خبر: 932359

وب گردی

وب گردی