تلاش  اکیپ های اجرایی شهرداری منطقه 7 درجهت رفع آب گرفتگی معابر

شهردار منطقه 7 گفت: در پی بارش های اخیر اکیپ های خدمات شهری و اجرایی منطقه با تلاشی بی وقفه اقدام به رفع آب گرفتگی معابر و لایروبی انهار کردند.

به گزارش ایسکانیوز سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: اکیپ های اجرایی و خدمات شهری شهرداری منطقه همزمان با شروع بارندگی برای پیشگیری از هرگونه آبگرفتگی در آماده باش کامل هستند.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات مختلف و در نظر گرفتن تمهیدات ویژه در طول سال برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، گفت: شناسایی کامل نقاط حساس آبگیر و بازسازی و رفع مشکل در سطح منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است که شهرداری منطقه با جدیت وارد میدان شده است و موانع را از سر راه برداشته است.

شهردار منطقه 7 با اشاره به اقدامات اجرا شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در راستای طرح ویژه لایروبی، رسوب برداری و نگهداری شبکه اصلی و فرعی مسیلها، کانالها و انهار، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و جلوگیری از آب گرفتگی احتمالی تمامی انهار سطح منطقه به طور مستمر لایروبی و رسوب برداری می شوند.

به گفته وی مدیریت شهری منطقه با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از بروز هر گونه آبگرفتگی و اخلال در تردد وسائط نقلیه و شهروندان پیشگیری کند.

701

کد خبر: 932411

وب گردی

وب گردی