توفیقی: شفر هنوز لیستی به باشگاه استقلال نداده است/ با قلی زاده مذاکره نکرده ایم/ برای پادوانی کاردرمان گرفته ایم/ مشکلی برای تمدیدی ها وجود ندارد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: شفر هیچ لیستی به باشگاه ارایه نداده و با بازیکنی برای فصل جدید وارد مذاکره نشده ایم.

پندار توفیقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز گفت: انشالله استقلال امروز با عملکرد خوب موفق به شکست الهلال عربستان شوند تا با قدرت به مرحله بعد صعود کنیم.

وی افزود: وینفرد شفر هیچ لیستی به باشگاه ارایه نداده و با بازیکنی برای فصل جدید وارد مذاکره نشده ایم. ابتدا باید مسابقات لیگ برتر تمام شود تا آرامش تیم استقلال برهم نخورد.قرار بر این است که پس از پایان بازی فینال جام حذفی با بازیکنان مدنظر کادرفنی مذاکرات را آغاز کنیم.

توفیقی ادامه داد: بازیکنانی که قرار است قراردادشان تمدید شود هیچ مشکلی ندارند و امادگی خود را برای حضور در استقلال به باشگاه اعلام کرده اند.هرزمان که لیست کادرفنی آماده شود برای جذب بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

وی درمورد شایعه جدایی حسین حسینی و پیشنهاد خارجی به این بازیکن اظهار داشت: تا کنون هیچ درخواستی برای جذب حسینی به باشگاه ابلاغ نشده است و این حرفها شایعه ای بیش نیست.

معاون باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پادوانی تا دو روز دیگر از بیمارستان مرخص می شود و راهی کلینیک خواهد شد تا مراحل درمانی خود را زیر نظر کادر پزشکی باشگاه استقلال پشت سربگذارد.برای پادوانی کاردرمان و پرستار گرفته ایم تا او تحت مراقبت باشد.

وی در پایان با اشاره به حضور قلی زاده و مذاکره استقلال با این بازیکن تاکید کرد: مسابقات لیگ برتر به پایان نرسیده و از لحاظ حرفه ای درست نیست برای جذب بازیکن آرامش تیم برهم بخورد. استقلال هیچ مذاکره ای با قلی زاده و بازیکنان دیگر نداشته است.

600

کد خبر: 932416

وب گردی

وب گردی