شهردار مشهد جایگزین نجفی می شود؟

رئیس شورای شهر مشهد گفت: معتقدیم که در کشور چهره‌های توانمند و خدوم فراوانی وجود دارند و شورای شهر تهران اجازه دهند آقای تقی‌زاده خامسی همچنان در شهرداری مشهد انجام وظیفه کنند و از چهره‌های توانمند دیگر در شهرداری تهران استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا حیدری در حاشیه بیست‌ودومین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که امروز در تالار شهر برگزار شد، در پاسخ به ایسنا در واکنش به خبرهایی مبنی بر جایگزینی قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد با شهردار مستعفی تهران، اظهار کرد: از منظر شورای شهر مشهد آقای تقی‌زاده خامسی تعهدی چهارساله به ما دارند که به عنوان شهردار مشهد انجام وظیفه کنند و اگر خلاف این عمل شود خلف وعده و قراری است که با اعضای شورای شهر مشهد گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: لذا ما معتقدیم که در کشور چهره‌های توانمند و خدوم فراوانی وجود دارند و شورای شهر تهران اجازه دهند آقای تقی‌زاده خامسی همچنان در شهرداری مشهد انجام وظیفه کنند و از چهره‌های توانمند دیگر در شهرداری تهران استفاده کنند.

حیدری تصریح کرد: از منظر ما این موضوع متصور نیست که آقای تقی‌زاده خامسی به شهرداری تهران بروند.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت استعفای آقای تقی‌زاده خامسی آیا آن را می‌پذیرید، افزود: ما تاکنون به این موضوع فکر نکرده‌ایم.

چندی پیش و پس از اعلام استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران شایعاتی مبنی بر احتمال جایگزینی قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد با وی در برخی رسانه‌ها مطرح شد.

منبع: ایسنا

901/900

کد خبر: 932446

وب گردی

وب گردی