درویش:  عملکرد دایی فرا تر از انتظار ما بود/ ترابی و قلی زاده محصول آکادمی سایپا هستند/ اشتباهات داوری نبود رقیب پرسپولیس بودیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: شاید در نیم فصل اول اگر با بی اقبالی و اشتباهات داوری روبه رو نمی شدیم الان برای قهرمانی و رقابت با پرسپولیس به میدان می رفتیم.

رضا درویش در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: شاید در نیم فصل اول اگر با بی اقبالی و اشتباهات داوری روبه رو نمی شدیم الان برای قهرمانی و رقابت با پرسپولیس به میدان می رفتیم.دایی در نیم فصل دوم ذهن بازیکنان را آماده کرد و تلاش فراوانی انجام داد تا به ایتجا برسیم. به جرات می توانم بگویم او فراتر از انتظار ما عمل کرد.

وی افزود: دو فینال مهم در پیش داریم و باید با تمام قوا به مصاف گسترش فولاد و پیکان برویم. هنوز نایب قهرمانی سایپا در لیگ برتر قطعی نیست و برای رسیدن به جایگاهمان تلاش خواهیم کرد.

درویش ادامه داد: گسترش فولاد مربی خوب و کاربلدی دارد و از طرفی این بازی حساسیت بالایی برای شاگردان کریمی ندارد اما بازی هفته 29 برای تیم ما خیلی مهم بوده و حکم فینال دارد.

مدیرعامل باشگاه سایپا عنوان کرد: ترابی و قلی زاده محصول آکادمی سایپا هستند و این دو بازیکن در ایران برای سایپا بازی خواهند کرد. البته ترابی یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و قلی زاده در پایان فصل قراردادش به پایان خواهد رسید با این حال پس از گذشت 10 سال این دو ملی پوش همچنان به پیراهن سایپا عرق دارند.

600

کد خبر: 932468

وب گردی

وب گردی