دانشجویان بازمانده از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهرجذب می شوند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با توجه به تمهیدات اخذ شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای بازگشت به تحصیل دانشجویان عدم مراجعه نیم‌سال‌های قبل با پیگیری­‌های مکرر و تماس‌های انجام شده با این دسته از دانشجویان موفق به جذب حداکثری و بازگشت به تحصیل آنان در نیم‌سال دوم 97-96 شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد زاهدشهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر با قدردانی از همت والای همه همکاران درباره جذب دانشجو اظهار کرد: «دانشجویان ولی ­نعمت این دانشگاه هستند و باید در مقابل آنان سعه صدر و حوصله به خرج دهیم، همه ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم که توفیق خدمتگزاری را در دانشگاه به ما توجه کرده است.»

دکتر زیاد باده­یان افزود: «ما وظیفه داریم تا با دادن بهترین خدمات آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و..... در راستای ارتقای علمی آنان گام برداریم.»

باده­یان در پایان خطاب به کارمندان دانشگاه تاکید کرد: «باید در بین دانشجویان رضایت­مندی وجود داشته باشد و اگر این­گونه نباشد تضییع حق الناس است. با آرزوی توفیق الهی برای همه خدمتگزاران به این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروز و سربلند باشید.»

204

کد خبر: 932469

وب گردی

وب گردی