سلیمی: کاهش سهمیه المپیک، روحیه‌مان را خراب کرد/ با علی‌حسینی رفیق هستیم اما هر دو طلا می‌خواهیم

دارندهٔ مدال طلای المپیک 2012 لندن گفت: من و علی‌حسینی رفیق هستیم و هر دو برای کسب مدال طلا در اندونزی تلاش خواهیم کرد.

بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره شرایط جسمی و تمرینی خود اظهار داشت: وضعیت خوبی را در اردو پشت سر می گذارم. دومین مرحله از اردو را برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا سپری می کنم و از شرایط راضی هستم. 4 ماه تا مسابقات آسیایی مانده و تمام تلاش خود را برای افتخار آفرینی در مسابقات اندونزی به کار می برم.

وی ادامه داد: هنوز برای صحبت درباره رکوردزنی بسیار زود است اما تمام سعی خود را می کنم تا بهترین نتیجه حاصل شود.

دارندهٔ مدال طلای المپیک 2012 لندن درباره بازگشت سعید علی‌حسینی به عرصه رقابت با او گفت: من و علی‌حسینی رفیق هستیم و هر دو برای کسب مدال طلا در اندونزی تلاش خواهیم کرد.

سلیمی در پاسخ به این سؤال که آیا کم شدن سهمیه المپیک وزنه برداری ایران تأثیر منفی بر روحیه وزنه‌برداران گذاشته یا خیر، تصریح کرد: قطعا انتشار چنین خبری، تأثیر منفی زیادی بر روحیه ورزشکاران می گذراد اما امیدوارم با پیگیری مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیران فدراسیون این مشکل حل شود و تیم ملی وزنه برداری به صورت کامل به المپیک 2020 توکیو اعزام شود.

وی در پایان، در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون طلبش از باشگاه ذوب آهن گفت: هنوز طلب من از باشگاه ذوب آهن پرداخت نشده و من به دنبال گرفتن حق خودم هستم.

602

کد خبر: 932474

وب گردی

وب گردی