اعلام مصوبات امروز کمیسیون ورزشکاران در ششمین نشست

دستور جلسه ششمین نشست کمیسیون ورزشکاران مشخص شد.

به گزارش ایسکانیوز ، آرش میراسماعیلی سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز اظهار داشت: امروز ششمین جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار می‌شود که مصوباتی را خواهیم داشت، قرار است در نشست امروز جایزه زهرا نعمتی به عنوان بهترین کماندار معلول که از سوی فدراسیون جهانی ارسال شده به او اهدا شود.

وی افزود: کارگروهی را تا زمان بازی‌های المپیک نوجوانان و بازی‌های آسیایی تشکیل خواهیم داد تا به نمایندگی از کمیسیون ورزشکاران در اردوها حضور پیدا کنند. نفراتی عضو این کارگروه خواهند شد که وقت و فعالیت بیشتری دارند، همچنین در نشست امروز یک نفر عضو کمیسیون موزه کمیته ملی المپیک خواهد شد. روز ۲ تا ۷ تیرماه هم هفته المپیک را در سطح ملی برگزار می‌کنیم.

میراسماعیلی در خصوص اینکه کمیسیون هم نقشی در انتخاب پرچمدار بازی‌های آسیایی خواهد داشت یا خیر، گفت: هادی ساعی به عنوان نماینده کمیسیون در هیأت اجرایی حضور خواهد داشت، هیأت اجرایی در خصوص پرچمدار تصمیم می‌گیرد که هادی ساعی نیز به عنوان یک عضو تأثیرگذار خواهد بود.

میراسماعیلی در پایان از تحلیل برنامه برای ایجاد اشتغال بر مبنای سه محور آموزش، مهارت‌های زندگی و اشتغال ورزشکاران خبر داد، قرار است کارگاه‌های آموزشی نیز تشکیل شود.

602

کد خبر: 932514

وب گردی

وب گردی