سمینار ملی آموزش تکنولوژی نوین و مقررات جدید والیبال برگزار خواهد شد

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد واحد شیروان گفت: سمینار ملی آموزش تکنولوژی نوین و مقررات جدید داوری والیبال برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه آزاد شیروان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ، حسین رستگار، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد واحد شیروان در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه که با محوریت سمینار ملی آموزش تکنولوژی نوین و مقررات جدید داوری والیبال بود، بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با دارا بودن رشته تحصیلی تربیت بدنی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و اعضای هیات علمی مجرب از یک سو و وجود مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی کاربردی و دپارتمان فعال ورزشی آن از سوی دیگر بستر را برای انجام فعالیت‌های فرا دانشگاهی مناسب دیده است.

رستگار با بیان همکاری و مشارکت گروهی دپارتمان ورزش مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی کاربردی، گروه تربیت بدنی واحد شیروان و فدراسیون والیبال افزود: برداشتن قدم‌های بزرگ در شهرستان‌های کوچک یکی از وظایفی است که دانشگاه آزاد اسلامی باید این فرهنگ را در بین مردم جامعه اشاعه دهد؛ از این‌رو برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور سمینار ملی آموزش تکنولوژی نوین و مقررات جدید داوری والیبال برای تمامی علاقه‌مندان در سطح کشور در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش‌های کوتاه مدت کاربردی تخصصی درباره زمان و مکان برگزاری سمینار تصریح کرد: این سمینار ملی که توسط استاد محمد شاهمیری یکی از ۱۲ داور بین‌المللی و دبیر کمیته داوران فدراسیون والیبال تدریس می‌شود در روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین سال جاری در محل تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان از ساعت ۹ صبح و به مدت ۸ ساعت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اعتبار بین المللی این سمینار افزود: پس از پایان این دوره آموزشی که در قالب سمینار است به شرکت کنندگان گواهی حضور با آرم فدراسیون والیبال و مهر و امضای دانشگاه آزاد اسلامی، اعطا می‌شود.

رستگار گفت: مرکز آموزش‌های کوتاه مدت تخصصی کاربردی از زمان افتتاح آن که شهریور ۹۶ بود، تا کنون، ۱۵ دوره آموزشی در سطح استان برگزار کرده که با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان روبرو شده است.

203

کد خبر: 932545

وب گردی

وب گردی