ایجاد آزمایشگاه های مأموریت گرا در استان ها

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت:برای دستیابی به اهداف کیفی باید حداقل یک مرکز تحقیقاتی مأموریت گرا در استان های فاقد مرکز و آزمایشگاه های تحقیقاتی و مرجع تأسیس شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داود ثمری مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در نشست روسای پژوهش و فناوری استان های دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، توسعه کمی و کیفی طرح های برون دانشگاهی در واحدهای دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی وابسته، ایجاد آزمایشگاه های مأموریت گرا، انعقاد تفاهم نامه با سازمان ها و دستگاه های دولتی را از اهداف کیفی در بخش مراکز تحقیقاتی و ارتباط با صنعت نام برد.

وی ادامه داد: برای دستیابی به اهداف مذکور باید حداقل یک مرکز تحقیقاتی مأموریت گرا در استان های فاقد مرکز و آزمایشگاه های تحقیقاتی و مرجع تأسیس شود.

دکتر ثمری اظهار داشت: تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و نهادهای عمومی و آگاهی از نیاز تحقیقاتی و آزمایشگاهی آنها و همچنین راه اندازی یک سامانه اطلاع رسانی توانمند در دانشگاه آزاد اسلامی با قابلیت دسترسی درونی و بیرونی و ایجاد شبکه های همکاری متقابل با صنعت، دولت و جامعه باید در دستور کار قرار گیرد.

204

کد خبر: 932614

وب گردی

وب گردی