تبدیل پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به سازمان یاد گیرنده

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی توسعه قابلیت های فردی و مهارت های کارآفرینی و تبدیل شدن پارک به سازمان یادگیرنده را از استراتژی های پارک علم و فناوری دانست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مرتضی موسی خانی سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست روسای پژوهش و فناوری استان های دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، توسعه قابلیتهای فردی و مهارت های کارآفرینی و تبدیل شدن پارک به سازمان یادگیرنده را از استراتژی های پارک علم و فناوری عنوان کرد و افزود: ایجاد اکوسیستم پویای کارآفرینی، دانشگاه استارت آپی و توسعه پردیس های پارک از دیگر راهبردها است.

وی بازگشت فارغ التحصیلان به دانشگاه و پارک و بازارگشایی، نامداری و جذب ذینفعان علاقه مند را از دیگر استراتژی های پارک علم و فناوری نام برد.

دکتر موسی خانی به 7 میلیون دانشجو و دانش آموخته در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این نیروی انسانی تحصیلکرده بزرگترین منبع تولید ثروت از محل دانش را در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار می دهد.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف اقتصاد این دانشگاه را از شهریه خارج کنیم و در اقتصاد کشور سهم بسزایی ایفا کنیم و ان شاءالله در آینده نزدیک اقتصاد کشور بجای اتکا به نفت، حاصل از صادرات تکنولوژی، صادرات نرم افزار و تکنولوژی های پیشرفته باشد.

204

کد خبر: 932629

وب گردی

وب گردی