شکست حمله موشکی به سوریه ثابت کرد قدرت و ابهت آمریکا پوشالی است

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در واکنش به موشک پراکنی کشورهای استکباری به سمت خاک کشور سوریه بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در واکنش به موشک پراکنی کشورهای استکباری به سمت خاک کشور سوریه به شرح ذیل است:

وَقَاتِلُوا الْمُشْرِکِینَ کَافَّةً کَمَا یُقَاتِلُونَکُمْ کَافَّةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ

" متفقا همه با مشرکان قتال و کارزار کنید چنانکه مشرکان نیز همه متّفقا با شما به جنگ و خصومت برمی‌خیزند و بدانید که خدا با اهل تقواست. "
سوره مبارکه توبه (36)

بامداد روز ۲۵ام فروردین شاهد موشک پراکنی سه کشور جنایتکار آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک کشور مظلوم و جنگ زده سوریه بودیم. کشورهای متخاصم و متجاوز نام برده به بهانه واهی استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در غوطه شرقی دمشق قبل از نظر سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی، بدون کسب مجوز از شورای امنیت سازمان ملل و یا حتی مجالس قانون گذاری کشورهای خود اقدام به این حمله موشکی کردند که خود جای تاسف برای این به اصطلاح ابرقدرت های سرخود دارد.
درحالیکه کشور سوریه و مردم مظلوم و ستم کشیده آن با گذر از جنگ هفت ساله ویرانگر اندک اندک به سوی آرامش و امنیت می رفتند،آمریکای جنایتکار به همراه ایادی خود جهت کاهش اثر پیروزی های اخیر ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در غوطه شرقی و روحیه دادن به تروریست های تکفیری اقدام به عمل احمقانه ای زدند.
حرکت نابخردانه آمریکا و متحدانش زمانی رسوا می شود که کشوری مانند آمریکا که سال ها ادعا ابرقدرتی در جهان را داشته و اخیرا به قصد ایجاد رعب در محور مقاومت از موشک های جدید، هوشمند و زیبا سخن گفته بود و با همین ترفند کشورهای بسیاری را غارت کرده و دوشیده است از ١٠٣ فروند موشکی که به سمت مقررهای نظامی ارتش سوریه شلیک کرده اند، ٧١ فروند توسط پدافند هوایی ارتش سوریه که متعلق به حدود سی سال گذشته می باشد منهدم می شود.
این عملیات مذبوحانه و از روی ناچاری آمریکا و متحدانش به همه جهان و بالاخص کشورهای غرب آسیا اثبات کرد که آمریکا و دیگر کشورهای استکباری اگر هم پیش از این قدرت و توان لازم جهت خودنمایی، تحمیل رای خود بر دیگر کشورها و به بردگی کشیدن مردم مظلوم مسلمان را داشتند، اکنون با شکست حمله موشکی اثبات شد که آن همه قدرت و ابهت ، پوشالی بوده است.
به حول و قوه الهی قطعا این موشک پراکنی ها و حرکات جنون آمیز غرب با تسریع پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث وجود تروریست های دست پرورده آمریکا و متحدانش پاسخ داده خواهد شد.
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن محکوم کردن این حرکت گستاخانه، به ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای آن هشدار می دهد که از آزمایش حد صبر و خویشتن داری ایران و نیروهای مقاومت خودداری کرده و خود را از وارد شدن به ورطه هولناکی که راه برون رفتی جز نابودی خود ندارند دور کنند.

والعاقبه للمتقین

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

کد خبر: 932634

وب گردی

وب گردی