نقش منحصر به فرد شوراها در افزایش فرایند اعتماد عمومی

نماینده فارس در شورای عالی استانها گفت: نقش شوراها در افزایش فرایند اعتماد عمومی مردم به نظام واداره بهتر جامعه و تحقق عدالت اجتماعی منحصر به فرد است. بایستی ظرفیت شوراها را باور کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرزاق موسوی نماینده فارس در شورای عالی استانها در راستای ارتقا جایگاه شوراهای اسلامی اظهارداشت: نقش شوراها در افزایش فرایند اعتماد عمومی مردم به نظام واداره بهتر جامعه و تحقق عدالت اجتماعی منحصر به فرد است. بایستی ظرفیت شوراها را باور کنیم و زمینه رشد و بالندگی این نهاد مردمی را فراهم کنیم و موانع را از سر راه فعالیت شورها برداریم.

وی تغییر نگاه و رویکرد مدیران ومسئولان به شوراها و نقش آن ها را امری ضروری و مهم دانست و تاکید کرد: آنان باید باور کنند که شوراها می توانند در تحقق اهداف دولت، مسئولان و مدیران را کمک کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استانها افزود: درفقدان احزاب و نهادهای مدنی قوی و گسترده، شوراها می توانند به عنوان حلقه واسطه بین مردم و دولت درحوزه فعالیت های مربوطه نقش مهمی را در افزایش اعتماد مردم به دولت و همکاری با دولت داشته باشند.

موسوی بیان کرد: اصلاح ضوابط و مقررات با رویکرد حمایت از اعضای شوراها و اینکه بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. عدم موافقت با ماموریت یک عضو شورای عالی استانها برای شرکت در اجلاس عمومی، محل تامل جدی است.

901

کد خبر: 932652

وب گردی

وب گردی