وفاداری محرمی به سبک گریزمان!

صادق محرمی نمی خواهد پرسپولیس و برانکو را در دوران محرومیت تنها بگذارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه دیناموزاگرب در طول نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب صادق محرمی بازیکن پرسپولیس بود که این انتقال صورت نگرفت؛ اما با درخشش این بازیکن در دیدارهای اخیر پرسپولیس پافشاری این باشگاه خارجی برای جذب محرمی بیشتر شده و آن ها قصد دارند هرجورشده محرمی را جذب کنند.

با اینکه محرمی در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به اتمام می رسد و مانعی برای رفتن ندارد؛ تماس هایی برای پیگیری وضعیت او از سوی مسوولان دیناموزاگرب با باشگاه پرسپولیس گرفته شده است. محرمی هم در مصاحبه های اخیرش اعلام کرده رفتن یا ماندن در پرسپولیس بستگی به روشن شدن تکلیف پنجره نقل و انتقالات دارد. این بازیکن روزگذشته مقابل السد قطر عملکردی فوق العاده داشت و نشان داد می تواند مهره تاثیرگذاری برای پرسپولیس باشد.

صادق محرمی نمی خواهد پرسپولیس و برانکو را در این شرایط حساس تنها بگذارد و اگر محرومیت سرخ پوشان یخشیده نشود، محرمی در تیم ماندنی خواهد شد. این اتفاق در فوتبال حرفه ای بارها اتفاق افتاده است؛ به عنوان مثال آنتوان گریزمان، ملی پوش تیم اتلتیکومادرید که به توافقات نهایی برای پیوستن به منچستریونایتد رسیده بود پس از محرومیت تیمش در اتلتیکو ماندگار شد.

601

کد خبر: 932701

وب گردی

وب گردی