«پنجره» از آی فیلم 2 برای فارسی زبانان خارج از کشور پخش می شود

شبکه «آی‌فیلم ۲» برنامه «پنجره» را به‌تهیه‌کنندگی علیرضا صالحی‌پور برای مخاطبان فارسی‌زبانش در آن‌سوی مرزها تولید و پخش می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، علیرضا صالحی‌پور از تولید و پخش برنامه تعاملی «پنجره» برای مخاطبان کانال آی‌فیلم۲، ازجمله مردم افغانستان و تاجیکستان سخن گفت.

تهیه‌کننده و کارگردان هنری این برنامه با بیان اینکه در کل ۴ مجری افغانستانی اجرای این برنامه را برعهده دارند که در هر قسمت، ۳ نفر از آنان در برنامه حاضر می‌شوند، گفت: سید محمد موسوی، نسیم امیری، نادیا پروانی و مرجان حیدری مجریان این برنامه تعاملی‌اند.

وی بخش‌های مختلف این برنامه ۱۵ دقیقه‌ای را برشمرد و گفت: معرفی برنامه های در حال پخش و آتی آی فیلم2، بررسی نظرات بینندگان و نمایش ویدیوها و عکس‌های ارسالی آنان، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی اشتراکات فرهنگی و هنری فارسی‌زبانان دنیا، معرفی مناطق دیدنی ایران، افغانستان و تاجیکستان در بخش «سفرگردی»، پخش موسیقی‌های ایرانی و بومی مناطق مخاطب، معرفی هنرمندان ایرانی و آشنایی مخاطبان با شبکه آی‌فیلم مهم‌ترین بخش‌های این برنامه است.

صالحی‌پور افزود: تیتراژ آغازین برنامه را سیدحسن واحدی، خواننده افغانستانی اجرا کرده و شعر آن را سیدمحمد موسوی سروده است. همچنین تیتراژ پایانی را فرهاد اکبر، خواننده معروف افغانستان خوانده و آهنگسازی کرده است.

برنامه «پنجره» از شنبه تا چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱:۴۵ به‌وقت ایران و افغانستان روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۳:۳۰، ۰۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

503

کد خبر: 932704

وب گردی

وب گردی