قوت و تقویت نیروهای مسلح در شرایط فعلی از اولویت‌های اصلی نظام است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: انسجام و وحدت قدرت و قوت نیروهای مسلح به ویژه در شرایط فعلی از اولویت‌های اصلی نظام است.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا فولادگر در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 28 فروردین 97) با تبریک روز ارتش گفت: انسجام و وحدت قدرت و قوت نیروهای مسلح به ویژه در شرایط فعلی از اولویت‌های اصلی نظام است.

وی با اشاره به حمله هوایی آمریکا به سوریه افزود: حمله موشکی آمریکا با همراهی فرانسه و انگلیس به سوریه نه به لحاظ نظامی اقدامی با اهمیت تلقی می‌گردد و نه به لحاظ سیاسی توانست تاثیری در شرایط منطقه ایجاد کند و نه به لحاظ امنیتی کمکی به آرامش و ایجاد صلح در منطقه بود بلکه بالعکس نشان داد که آمریکا خود عامل ناامنی در منطقه است و این اقدام آنها موجب انسجام و تقویت نیروهای مقاومت شد و نشان داد که این عملیات تقدیم شیرینی به هم‌پیمانان مرتجع منطقه بود که آنها را چون گاو شیرده می‌پندارد و از آنها انتظار دوشیدن بیشتر دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دنیا قضاوت خواهد کرد که جمهوری اسلامی ایران در ادعای مبارزه با تروریسم صادق است و همانگونه که در اجرای برجام به تعهدات خود عمل کرد اما این نظام سلطه و آمریکا که نقض عهد می‌کند و به خوی اشتکباری خود ادامه می‌دهد.

فولادگر خاطرنشان کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی حرکتی 3 جانبه گرایانه در سطح کشور انتظار می‌رود مردم به عنوان مصرف کننده با عزمی ملی مشوق کالای ایرانی و در عین حال ناظر بر کیفیت و مرغوبیت محصولات کالا و خدمات باشند.

وی ادامه داد: ثانیاً تولیدکنندگان با در نظر گرفتن فضای رقابتی امروز در تولید محصولات خود را با کیفیت، قیمت، زمان تحویل و خدمات فروش مناسب به مصرف کننده ارائه دهند و ثالثاً دولت به معنای عام آن یعنی حاکمیت باید شرایط رقابت عادلانه را برای تولیدکننده فراهم کند و با اقدامات حمایتی در اموری مانند تأمین مالی، نقدینگی، تسهیلات بانکی، امور مالیاتی، بیمه‌ای، تعرفه‌ای و گمرکی از یک سو و اقداماتی تسهیل کننده با بهبود فضای کسب و کار و مقررات‌زدایی و رفع موانع تولید از سوی دیگر با همکاری دیگر قوا (مجلس و قوه قضاییه) و همچنین نهادهای دیگر این عزم ملی را به ثمر رسانند و مجلس در ادامه فعالیت‌های نظارتی باید گزارش‌های خود را ادامه دهد و در این راستا چنانچه ضرورت داشت به اصلاح قوانین بپردازد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از کشاورزان درخواست داریم به اعتراضات به‌حق خود را از مجاری و روش‌های قانونی اعلام کنند و ما نیز به نمایندگی از این عزیزان اعلام می‌داریم که اگرچه خشکسالی بی‌سابقه است و ذخیره آب سد زاینده‌رود از 47 سال تأسیس آن تاکنون به کمترین میزان آن رسیده است لیکن کمبودها نیز باید عادلانه باشد. بهینه‌سازی مصرف و صرفه‌جویی در هر 3 بخش شرب، صنعت و کشاورزی و در همه استان‌ها، مناطق و استان‌های بالا دست و پایین‌دست باید عملیاتی شود.

منبع: فارس

304

کد خبر: 932723

وب گردی

وب گردی