نمود واقعی دموکراسی در انتخابات دانش آموزی

معاون آموزش و پرورش شهر تهران گفت: انتخابات دانش آموزی تبلور واقعی دموکراسی به معنای واقعی است.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالرسول کریمی معاون آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی که در کانون مفتح تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: انتخابات دانش آموزی تبلور واقعی دموکراسی به معنای واقعی است.

وی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: گاهی اوقات ممکن است در سن شما هیجاناتی وجود داشته باشد و حرف هایی به مذاق‌تان خوش نیاید اما باید یاد بگیریم تحمل حرفی که به کام ما خوش نباشد را داشته باشیم.

کریمی با بیان اینکه در انتخابات شوراهای دانش آموزی، مهارت زندگی را می آموزید، گفت‌: ۴۱۰۰ باب واحد آموزشی داریم که عصاره آن در انتخابات شوراهای دانش آموزی، شما هستید.
وی اضافه کرد: شما صاحب تفکر و اندیشه هستید و جامعه اسلامی به واسطه وجود شما به خودش می‌بالد شما باید خودتان را باور کنید و ویژگی‌های مثبت‌تان را پرورش دهید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در کنار هم بودن و با هم بودن را یاد بگیرید و سعی کنید یک پل ارتباطی بین دانش آموزان و مسئولان باشید.
وی با بیان اینکه غرور مهمترین مشکلی است که می تواند هم ذهن و فکر ما را تهدید کند، اظهار داشت: ما در اینجا چیزی به نام رقیب نداریم.
کریمی ادامه داد: می خواهیم بگوییم نوجوانان ایرانی افرادی پرتلاش هستند و از اینکه کاری انجام ندهند، بیزارند.

وی اضافه کرد: مطالعه کنید، با مطالعه دانایی افزایش می یابد و دانایی موجب توانایی می‌شود.
706

کد خبر: 932755

وب گردی

وب گردی