23 اردبیهشت تهران صاحب شهردار می شود

به گفته سخنگوی شورای شهر، ۷ گزینه نهایی شهرداری تهران 16 اردیبهشت به صحن علنی شورای شهر می‌آیند و از میان آنها، ۲ گزینه نهایی انتخاب شده و سرانجام پس از بررسی صلاحیت این افراد، ۲۳ اردیبهشت گزینه نهایی معرفی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، علی اعطا گفت: هفت گزینه نهایی شهرداری تهران یکشنبه 16 اردیبهشت به صحن علنی شورای شهر می‌آیند و برنامه‌های خود را در حضور رسانه‌ها بیان می‌کنند.

وی افزود: از میان این هفت نفر، دو گزینه نهایی انتخاب می شود و در نهایت مجددا این دو گزینه به صحن می آیند اما این بار برای اولین بار دو گزینه نهایی می‌بایست تیم همکاران خود را تا حدودی معرفی کنند و نهایتا در تاریخ 23 اردیبهشت ماه گزینه انتخابی شورای شهر برای پست شهرداری تهران معرفی می شود و پس از آن باید فرایند حقوقی آن طی شود.

اعطا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هاشمی جز گزینه‌های شهرداری است یا خیر، گفت:‌ هنوز درباره گزینه های شهردار و یا درباره خروج اعضا صحبت نشده است.

وی در مورد جدول زمانبندی فرایند انتخاب شهردار تهران، گفت: 4 اردیبهشت ماه هفت گزینه معرفی می شوند و به آنها فرصت دوهفته ای داده می شود که برنامه های خود را تهیه کنند، این افراد به صحن علنی می آیند و نهایتا در جلسه سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه دو نفر گزینه نهایی انتخاب شده و در یکشنبه 23 اردیبهشت ماه شهردار انتخاب می شود.

فارس
706

کد خبر: 932789

وب گردی

وب گردی