محدودیت های ترافیکی رژه «روز ارتش» در کرمان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان کرمان محدودیت ها ترافیکی رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین در شهر کرمان را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حمید معین زاده گفت: به مناسبت بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برنامه رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح در شهر کرمان و سیرجان از ساعت شش و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان و خیابان حضرت امام (ره) سیرجان برگزار می شود.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان کرمان در خصوص تمهیدات ترافیکی محدوده رژه نیروهای مسلح در این دو نقطه از استان اظهار کرد: تمامی مسیرهای منتهی به میدان خواجو شهر کرمان و خیابان حضرت امام (ره) شهر سیرجان از ساعت شش و ۳۰ دقیقه تا پایان مراسم مسدود خواهد بود و از توقف و پارک خودروها قبل از ساعات شروع مراسم و در طول انجام رژه جلوگیری به عمل می آید.

وی گفت: در شهر کرمان از تقاطع نیمه شعبان به سمت میدان خواجو، از سه راه ۱۷ شهریور خیابان سرباز به سمت میدان خواجو، از میدان علی ابن ابیطالب به سمت میدان خواجو، از بلوار ابراهیم خلیل الله به سمت میدان خواجو، از سه راهی فرهنگ به سمت بلوار ۲۲ بهمن، از سه راه سلمان فارسی به بلوار ۲۲ بهمن و از سه راه ادیب بلوار پیروزی به سمت بلوار ۲۲ بهمن محدودیت تردد خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهر سیرجان نیز از بلوار دکتر صادقی به سمت خیابان حضرت امام (ره)، از تقاطع رضوی به سمت خیابان حضرت امام (ره) و از میدان انقلاب به سمت خیابان حضرت امام (ره) محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ معین زاده از شهروندان خواست حتی المقدور بیشتر از وسائل نقلیه عمومی استفاده کرده و در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی، خودرو یا موتورسیکلت خود را در اماکن خارج از محدوده های ذکر شده و در محل مناسب پارک کنند و هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب خودداری و به محدودیت های تعین شده توجه داشته باشند.

901

کد خبر: 932800

وب گردی

وب گردی