یار دوازدهمی که سرخابی ها را صدرنشین کرد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران روزگذشته با گل به خودی موفق شد از سد السدقطر بگذرد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای 2018 را گرفتند و تیم نفت تهران به دلیل اینکه شرایط لازم را برای حضور در آسیا نداشت از این رقابت‌ها کنار گذاشته شد. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، تیم ذوب‌آهن را جانشین نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا کرد و به این ترتیب ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند.

در ادامه رقابت ها دو تیم پرسپولیس و استقلال موفق شدند با صدرنشینی به مرحله بعد صعود کردند و پس از ناکامی تراکتورسازی امروز باید دید ذوب آهن چه می کند. دو تیم پایتخت در حالی به مرحله بعد رفتند که بازیکنان حریف کمک شایانی به آن ها کرده اند؛ گل به خودی های با ارزش که سرخابی ها را صدرنشین گروه های خود کرد.

2018/ استقلال 2 - الریان 2 (رودریگو تاباتا)

استقلال در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد. در آن دیدار یکی از دو گل استقلال روی گل به خودی رودریگو تاباتا زده شد تا آبی های پایتخت دست خالی ورزشگاه را ترک نکنند.

2018/ استقلال یک - الهلال صفر (عبدالله حافظ)

تک گل این دیدار و آبی پوشان در هفته دوم مقابل الهلال روی گل به خودی عبدالله حافظ به ثمر رسید که البته این گل از سوی سایت AFC به نام مامه تیام به ثبت رسید.

۲۰۱۸/ پرسپولیس یک – السد قطر صفر (مرتضی پورعلی گنجی)

در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان السد بود که باز هم با گل به خودی مدافع حریف به برتری رسید. ارسال بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ و دفع ناقص مرتضی پورعلی گنجی منجر به تک گل این بازی شد. این سومین گل به خودی رقبای تیم برانکو در ورزشگاه آزادی بود.

601

کد خبر: 932802

وب گردی

وب گردی