دانشگاه وظیفه تربیت نسل آینده‌ساز ایران اسلامی را بر عهده دارد

موفقیت و سربلندی دانشگاه بدون مشورت، همکاری و همفکری امکان پذیر نیست و هدف از برگزاری این جلسه استفاده از نظرات استادان عزیز در پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه و دانشگده فنی و مهندسی است.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که در شورای اساتید دانشکده فنی و مهندسی سخن می گفت، افزود: شورای مشورتی استادان در دستور کار هیأت رئیسه دانشگاه قرار گرفته و ایده‌‌ها، طرح‌ها و نظرات شما استادان گرامی به عنوان نماد جامعه فرهیختگی زمینه پیشرفت اهداف دانشگاه را فراهم می‌سازد.

دکتر آذین با اشاره به تحول ماهیتی دانشگاه در دنیا، خاطرنشان کرد: دانشگاه امروز و دانشگاه نسل سوم، دانشگاه کارآفرین است و باید تلاش کنیم تا دانشگاه از آموزش محور به کارآفرین بدل شود و با تبدیل علم به ثروت زمینه برای درآمدزایی و اشتغال فارغ‌التحصیلان فراهم شود.

دکتر احمد آذین عنوان کرد: استادان الگوی دانشجویان هستند و دانشگاه به عنوان خانه دوم دانشجویان وظیفه تربیت نسل آینده‌ساز ایران اسلامی را بر عهده دارد از این رو حسن رفتار و توجه شما استادان به دانشجویان سبب تربیت نسلی آینده‌ساز و نخبه می‌شود.

وی تصریح کرد: آغاز سال نو همراه بود با تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت و امیدوارم به لطف این تقارن مبارک که سرچشمه بازشدن ابواب رحمت نیز هست بتوانیم با همفکری، برنامه‌ریزی و انگیزه، محیطی سراسر شور و نشاط برای استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فراهم سازیم.

در ادامه جلسه دکتر مجید دلشاد رئیس دانشکده فنی و مهندسی، دکتر علیرضا زارعی مدیر گروه عمران، دکتر لیلا صادقی مدیر گروه شهرسازی، دکتر محمد بهاروند مدیر گروه معماری و دکتر محمدرضا سلطان آقایی مدیر گروه کامپیوتر دانشگاه با ارائه گزارشات جداگانه ای، برخی از مشکلات را برشمرده و پیشنهادات و راه‌کارهایی را در جهت بهبود امور دانشکده و گروههای آموزشی و تحقق درآمدزایی دانش بنیان ارائه کردند.

در ابتدای این جلسه، دکتر مجید دلشاد رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد اصفهان(خوراسگان) ابراز کرد: دانشکده فنی و مهندسی با تعداد حدود 6500 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، در برگیرنده 29 درصد از دانشجویان واحد اصفهان و مشتمل بر 13 درصد اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) است که علاوه بر تربیت نیروی دانش آموخته در رشته ها و گرایشات متنوع فنی و مهندسی سهم بسزایی در تحقق درآمدهای غیر شهریه ای از محل طرح های برون دانشگاهی و ... دارد.

201

کد خبر: 932827

وب گردی

وب گردی