نشست هیات رئیسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

رئیس فدراسیون بدمینتون در نشست هیات رئیسه گفت: ایران جزو 11 تیم برتر آسیا است

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری به ریاست محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و اعضای هیات رییسه امروز (سه شنبه) در محل فدراسیون برگزار شد.

در این نشست نخست پوریا ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت سال جدید و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: با تلاش، برنامه ریزی و هدایت اعضای هیات رییسه در سال گذشته این فدراسیون به موفقیت های بسیار مطلوبی دست یافت. در بحث تورنمنت های بین المللی در سال گذشته اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان که در سمنان برگزار شد. بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر در زنجان برگزار شد که در این رقابتها ملی پوشان بدمینتون کشورمان در قسمت آقایان و بانوان توانستند به مدال دست یابند که کسب مدال برای ملی پوشان ما قابل تقدیر است.

پوریا افزود: رقابتهای بین المللی باید به نحوی برگزار شود که این رقابتها از سوی نهادهای بین المللی مورد تایید باشد. باید این رقابتها در مکانها و استانهایی برگزار شود که این استانها قابلیت برگزاری رقابتها را با استاندارهای تعیین شده از سوی فدراسیون آسیایی را داشته باشد.

رییس فدراسیون در ادامه افزود: یکی از موفقیت های فدراسیون بدمینتون در سال گذشته قرار گرفتن فدراسیون بدمینتون ایران در گروه طلایی به عنوان سرگروه می باشد که این شرایط برای فدراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پوریا خاطرنشان ساخت: در زمان تصدی وی بدمینتون ایران در گروه برنز بوده که جزء ۳۲ تیم آسیایی محسوب می شود و بعد از ۴ سال به گروه نقره ای راه یافت و حالا بعد از ۸ سال بدمینتون ایران در گروه طلایی قرار گرفت. قرار گرفتن در این جایگاه که جزء ۱۱ تیم برتر آسیایی است به عواملی همچون رقابتهای بین المللی، برگزاری کلاسهای بین المللی در قسمت داوری و مربیگری، استعدادیابی و استعدادپروری و حضور مسوولان فدراسیون به صورت ثابت، توسعه ورزش همگانی در سطح کشور است که گزینش این گروه بندی را مشخص می کند.

پوریا با اشاره به برگزاری بسیار مطلوب اولین دوره رقابتهای جوانان و میزبانی بسیار خوب این دوره به نظر می رسد که دومین دوره مسابقات یبن المللی جوانان در سمنان برگزار گردد.

رییس فدراسیون بدمنیتون با اشاره به حضور ملی پوشان بدمینتون کشورمان در رقابتهای بین المللی بدمینتون مالزی که هم اکنون در این کشور بسر می برند و دومین اعزام ملی پوشان به رقابتهای آسیایی در چین اظهار داشت: تلاش این فدراسیون در سال جاری اعزام بازیکنان به رقابتهای بین المللی و آسیایی می باشد.

همچنین رییس فدراسیون از اعضای هیات رییسه درخواست نمود که با مطالعه تقویم فدراسیون در سال جاری را مورد تایید قرار داده تا در مجمع عمومی که طی چند روز آینده برگزار می شود، به تصویب مجمع برسد.

دراین نشست اعضای هیات رییسه نقطه نظرات خود را بیان کردند و در پایان موارد مطروحه به تصویب رسید. اعضای هیات رییسه فدراسیون بدمینتون متشکل از آقایان مسعود کمالوند، محمد فرجی، حمیدرضا دائمی، رسول اکبری، علی موذن، حسام عقبایی، امیر فرزانه شربیانی، مهدی ملک نیا بارزس، داریوش فروغی کارشناس خبره فدراسیون و سرکار خانم فریبا مددی می باشند.

همچنین در این نشست آقایان مرتضی مداحی رییس کمیته آموزش، ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی فدراسیون و سیدبهادر زکی زاده رییس کمیته مربیان نیز حضور داشتند.

602

کد خبر: 932832

وب گردی

وب گردی