بازدید دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو از دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

رحیم صفایی دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران از امکانات ورزشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن، مسعود رضوی دبیر خزانه داری فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران، رشید امیران مسئول تکواندو دماوند و مهندس کورش حنیفی مدیر امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن صفایی را در این بازدید همراهی کردند.

دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران هدف از این سفر را بازدید از امکانات ورزشی و رفاهی و اقامتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن عنوان کرد و گفت: قرار بر این است تیر سال جاری دوره های تعیین سطح داوران بین المللی کشور در این دانشگاه برگزار شود.

صفایی اضافه کرد: شرکت کنندگان این دوره که متشکل از 200 داور زن و مرد از 32 استان کشور متقاضی داوری در مسابقات لیگ کشوری و تورنمنت ها و مسابقات جهانی خارج از کشور هستند به دعوت هیات تکواندو شهرستان دماوند در این دوره ها حضور می یابند.

در این بازدید مسئولان تکواندو کشور با دکتر حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم دیدار و گفت‌وگو و در مورد نحوه همکاری تبادل نظر کردند و رئیس دانشگاه آمادگی و همکاری خود را در حوزه ورزشی اعلام کرد.

شهرکی پور با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از میزبانی این مسابقات گفت: با امکانات ورزشی موجود در این واحد، آمادگی خود را برای همکاری و عقد قرارداد با فدراسیون های مختلف اعلام می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار کرد که واحد رودهن از واحدهایی است که از نظر امکانات ورزشی خودکفاست و می تواند با تمام ادارات منطقه و حتی استان برای استفاده از این امکانات تعامل داشته باشد.

کد خبر: 932845

وب گردی

وب گردی