وزارت تعاون مشکل مسکن مهر شهرهای کوچک را حل کند

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: وزارت تعاون به مشکلات تعاونی های ۴ هزار واحد مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر رسیدگی کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجواد حق‌شناس درباره آخرین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای مسکن‌مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گفت: در مجموع ۳۴۸ هزار واحد مسکونی در تعهد بنیاد مسکن بوده است که از این میزان، حدود ۷ هزار واحد در نیمه کار با بانک تسویه حساب کردند و این رقم از رقم کلی کسر شد و به میزان ۳۴۱ هزار واحد کاهش یافت. ش

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از این تعداد، واحدهایی هم بودند که زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و فاقد متقاضی بودند؛ همچنین واحدهایی بودند که مشکلاتی را در زمینه متولیان آنها که شامل تعاونی ها می شدند داشتند که رقمی در حدود ۱۲ هزار واحد بود و از رقم اصلی کسر شد.

او افزود: از حدود ۱۲ هزار واحد کسر شده دارای مشکلات عدیده ذکر شده ۴ هزار واحد متعلق به تعاونی ها بودند و ۸ هزار واحد نیز واحدهای فاقد متقاضی و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی اعلام شدند که از کل میزان ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کسر شدند.

حق شناس تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تعاونی‌ها اجازه ورود قانونی ندارد و وزارت تعاون باید در این مورد پاسخگو باشد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر با کسر واحدهای دارای مشکل، ۳۲۰ هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده‌اند و حدود ۸ هزار واحد از کار باقی مانده است که در سال ۹۷ به اتمام خواهند رسید.

401

کد خبر: 932902

وب گردی

وب گردی