استاد الازهر: شبکه های ماهواره ای چهره ایران را خراب می کنند

یکی از استادان الازهر با سفر به ایران اعلام کرد: وقایع زیادی از این کشور برای من روشن شد که در شبکه های ماهواره ای به صورت عکس منعکس می شود.

به گزارش ایسکانیوز، شیخ عبدالسلام استاد دانشگاه الازهر، در گفت و گو با تلوزیون الکوثر ضمن بیان مشترکات شیعه و سنی از اجیر شدن علمای دینی توسط استعمار برای فتنه انگیزی در دین ابراز نگرانی کرد.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای با پول های پشت پرده صبح و شب به فتنه انگیزی مشغول هستند تا در جهان کشت و کشتار راه بیاندازند.

این استاد دانشگاه علت سفر خود به ایران را همین شبکه های ماهواره ای و شایعاتی که آن ها می پراکنند،دانست.

وی در مورد شبکه ماهواره ای صفا گفت:" هیچ گونه صفایی از این شبکه ماهواره ای برداشت نمی شود جز این که به تفرقه افکنی و تخریب چهره جوانان ایرانی بپردازد و آنان را جوانانی معرفی کند که فقط به فکر هوسبازی و شهوترانی هستند."

شیخ عبدالسلام محمد درباره مشاهدات خود از ایران گفت: این را من اولین بار به صورت زنده در شبکه ای عنوان می کنم که اهل سنت از دانستن این مطالب دور نگه داشته شده است و نمی دانند در کشور محترم ایران چه می گذرد؛ ایران کشوری است که حدود 40 سال تحریم را متحمل شده، اما من هر جایی که رفتم پیشرفت و بالندگی مشاهده کردم. درست است که بعضی مشکلات اقتصادی وجود دارد اما به فضل خداوند، نعمت نیز فراوان است.

استاد حدیث و مقایسه ادیان در پایان سخنان خود گفت: وقتی وارد هتل شدم چشمم به کتابخانه کوچکی در لابی هتل افتاد رفتم و یک جلد قرآن برداشتم. با کمال تعجب دیدم چاپ عربستان سعودی است و با سوره حمد شروع شده و با سوره ناس پایان یافته است و هیچ نشانه ای از تحریف قرآن که در شبکه های ماهواره ای شنیده بودیم یا در کتاب ها خوانده بودیم، نیافتم.

کد خبر: 932918

وب گردی

وب گردی