ارتش با همرزمی سپاه و بسیج توانست فصل جدیدی در تاریخ کشورمان بگشاید

جبهه مردمی نیروهای انقلاب ا سلامی به مناسبت روز ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جبهه مردمی نیروهای انقلاب ا سلامی به مناسبت روز 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه غیورمردان دلاور، فرماندهان و رزمندگان ارتش و به ویژه مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا تبریک می‌گوید.

در این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بازسازی خود براساس مبانی ارزشمند مکتب اسلامی و برپایه جانفشانی و حراست از استقلال و مرزهای کشورمان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) صفحات درخشان و نورانی را در کتاب تاریخ فعالیت خود رقم بزند و به خصوص در دوران دفاع مقدس آنچه داشت به میدان آورد و با همه توان و نیرو در مقابل تجاوز ایستاد و بالاخره با حضور و همکاری و هم‌رزمی دلاور مردان سپاه و بسیج توانست فصل جدیدی در تاریخ کشورمان بگشاید که ارتشی نمونه و مکتبی و مقتدر جانفشان و شهادت‌طلب و توانمند را به دنیا نشان دهد و پشتوانه‌ای محکم برای آزادی و استقلال و امنیت کشورمان باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: هم‌اکنون در پرتو همان اعتقادات و باورهای دینی و توانمندی علمی و عملی با رهبری و فرماندهی فرمانده معظم کل قوا توانسته است قدرت و صلابت خود را در دنیای کنونی به نمایش بگذارد.

این بیانیه می‌افزاید: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برپایه آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع همه جانبه از سرزمین ایران اسلامی ضمن تبریک مجدد روز ارتش، ارتقای توانمندی و قدرت رزمی و بازدارندگی نظامی و موفقیت‌های افزون برای یکایک نیروهای موحد و رزمنده و شجاع ارتش و فرماندهان مدبر و مخلص و فرماندهی معظم و معزز کل قوا را از پیشگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.

۳۰۴

کد خبر: 932935

وب گردی

وب گردی