بیش از ۷۰ درصد مراکز تولیدی کشور تعطیل هستند

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: امروز بیش از ۷۰ درصد مراکز تولیدی کشور تعطیل هستند و مردم منتظرند تا مجلس برای آنها کاری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در جریان بررسی یک فوریت طرح اصلاح مواد (1) و (10) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی و در مخالفت با آن اظهارداشت: بحث مهم در این میان اولویت است.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که امروز چند میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارد که باید زمینه اشتغال آن را فراهم کرد.

سخنگوی کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: بیش از 70 درصد مراکز تولیدی ما یا تعطیل هستند و یا در حال تعطیلی‌اند و این مسئله امروز جامعه را تحت تاثیر قرار داده است که مردم منتظرند مجلس کاری برای آنها انجام دهند.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه گرانی‌های لجام‌گسیخته مردم را تحت تاثیر قرارداده است، گفت: این طرح چه فوریتی دارد که باید آن را در اولویت قرار دهیم. با اولویت قرار دادن این طرح مردم چه قضاوتی راجع به این مجلس می‌کنند؟ نباید به این فوریت اصلاً رأی بدهیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: در این مملکت بیش از 500 حزب هستند که فعالیت می‌کنند، چرا شما می‌خواهید هر انجمن وحزبی را سیاسی کنید، این در واقع خلاف عقل سیاسی است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: قانون تکلیف مراکز صنفی و انجمن‌ها را مشخص کرده است، چرا باید آنها را سیاسی کنیم. معمولاً کشورها 3 یا 4 حزب مشخص سیاسی دارند نه اینکه همه مراکز صنفی و انجمن‌ها را سیاسی کنند.

304

کد خبر: 933014

وب گردی

وب گردی