آمار رقیب پرسپولیس در یک شانزدهم نهایی/ خط دفاعی آسیب پذیر نقطه ضعف اماراتی ها

سرخپوشان در حالی باید در برابر الجزیره امارات قرار بگیرند که تفاضل گل این تیم اماراتی در لیگ داخلی منفی یک و در دور گروهی جام باشگاه های آسیا صفر یوده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از پایان بازی های روز گذشته رقیب پرسپولیس در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و به این ترتیب این تیم باید به مصاف الجزیره امارات برود.

الجزیره در لیگ امارات وضعیت جالبی ندارد و با 25 امتیاز از 20 بازی گذشته در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. همچنین این تیم طی این مدت 31 گل زده در کارنامه دارد و در مقابل 31 بار دروازه خود را باز شده دیده است و تفاضل گل منفی یک این تیم نشان می دهد ساختار دفاعی این تیم از استحکام کافی برخوردار نیست.

آنها در دور گروهی نیز شرایط چندان مطلوبی نداشتند و با کسب 8 امتیاز و تنها به لطف قانون بازی های رودرو در برابر الغرافه 8 امتیازی، موفق شدند جواز صعود به دور حذفی را به دست آورند؛ ساختار دفاعی آنها در جام باشگاه های آسیا نیز به مانند لیگ داخلی امارات شرایط چندان جالبی را پشت سر نگذاشته است و در 6 بازی 9 بار دروازه خود را باز شده دیدند و با تفاضل گل صفر راهی دور حذفی شدند.

در نهایت اما پرسپولیس به هدف خود مبنی بر روبرو نشدن با الاهلی عربستان رسید و در حالیکه باید با حریف ساده تری روبرو شود می تواند از شرایط میزبانی نیز استفاده کند.

606

کد خبر: 933032

وب گردی

وب گردی