نیروهای مسلح با سلحشوری افتخار پاسداری از میهن را ثبت کرده‌اند

استاندار سمنان بابیان اینکه نیروهای مسلح با سلحشوری افتخار پاسداری از میهن را برای خود ثبت کرده‌اند، گفت: ارتش با تقدیم شهدا برای صیانت از جمهوری اسلامی قدم‌های بزرگی برای اقتدار ایران بزرگ برداشته و مردم همواره قدردان این برکات هستند.

به گزارش ایسکانیوز، شهاب‌الدین چاووشی در مراسم روز ارتش که با حضور نیروهای منتخب انتظامی و نظامی استان سمنان به میزبانی میدان ولایت شاهرود برگزار شد، ضمن تأکید بر ولایتمداری به‌مثابه نخستین ویژگی بارز نیروهای مسلح ایران اسلامی، تأکید کرد: نیروهای مسلح ما در بسیج، ارتش و سپاه و نیروی انتظامی دلیر مردانی هستند که ولایتمداری و گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه زمانه‌شان نخستین ویژگی آن‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: نیروی مخلص ولایی، در سایه تبعیت از ولایت‌فقیه نقشی متفاوت‌تر از گذشته ایفا می‌کند لیکن مردم چشم‌به‌راه ایثارگری نیروهای مسلح هستند که بر اساس قانون موظف به تأمین امنیت در مرزهای ایران هستند.

نیروهای مسلح با سلحشوری افتخار پاسداری از میهن را ثبت کرده‌اند

استاندار سمنان همچنین بابیان اینکه نیروهای مسلح با سلحشوری افتخار پاسداری از میهن را برای خود ثبت کرده‌اند، تأکید کرد: ارتش با تقدیم شهدا برای صیانت از جمهوری اسلامی قدم‌های بزرگی برای اقتدار ایران بزرگ برداشته و مردم همواره قدردان این برکات هستند.

چاووشی بیان کرد: ده‌ها فرمانده ارتش و هزاران سرباز وطن از دل ارتش افتخارات عظیمی برای میهن آفریدند و قطعاً این دلیری‌ها صفحه رنگین در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود که به یادگار می‌مانند.

وی بابیان اینکه ارتش با پشتوانه ایمان به خدا جزء طلایه‌داران سپاه مهدی موعود (عج) خواهد بود، تأکید داشت: بیشترین سپاه آن حضرت، برای آزادسازی جهان بشریت از میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزیده خواهند شد.

استان سمنان ۳۰۰۰ شهید دارد

استاندار سمنان در ادامه به سه هزار شهید استان در دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: اگر فداکاری نیروهای مسلح نبود کشور از آزادی و امنیت کنونی که به آن افتخار می‌کنیم، برخوردار نبود.

چاووشی بیان کرد: ارتشی که درگذشته امکان تولید یک خمپاره را نداشت به‌جایی رسید که در صنایع دفاعی و موشکی نیروهای مسلح در منطقه حرف اول را می‌زند و لذا امروز نیروهای مسلح این باور را در میان مردم جهان به وجود آوردند که ارتش ایران مقتدر است.

وی افزود: اگر نظام در جریان نفس‌گیر مذاکرات هسته‌ای توانست شاکله نظام‌های قدرتمند را سر جای خود بنشاند از ارتش فداکار و بسیجی‌های دلاور و سپاهیان غیور بود چراکه این نیروها برای کشور ذخیره و ماندگار و فراموش ناشدنی هستند.

اگر ملت احساس آرامش می‌کنند مرهون نیروهای مسلح هستند

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اگر ملت احساس آرامش می‌کنند مرهون نیروهای مسلح و ارتش هستند، گفت: قدرت بازدارندگی ما امروز فقط به موشکی خلاصه نمی‌شود بلکه قدرت ما از غیرت فرزندان این انقلاب در تمام حوزه‌های دفاعی، امنیتی، نظامی و انتظامی نشات می‌گیرد.

چاووشی بیان کرد: ملت ما دنبال جنگ و درگیری در منطقه نبوده و نیست و این بیگانگان هستند که می‌خواهند جنگ را به منطقه ما بکشانند و در این نیروهای نظامی بودند که اجازه ندادند این اتفاق رخ دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی همیشه مانع شده تا دشمن نتواند فکر حمله و نفوذ به ملت ما را داشته باشد.

900

کد خبر: 933047

وب گردی

وب گردی