نوروزی: ایستگاه سلامت پزشکی ورزشی در چهار نقطه تهران برپا می شود

فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت) خدمات متنوعی را در تهران و مراکز استان ها به ورزشکاران حوزه قهرمانی، همگانی و عموم مردم ارائه می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، هفته سلامت در شرایطی امسال از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منطبق بر شعار سازمان بهداشت جهانی، «سلامت برای همه» نامگذاری شده است که همچون سال های گذشته وزارت ورزش و جوانان از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی در گرامیداشت این هفته و به منظور ترویج فرهنگ سلامت ویزه برنامه هایی را اجرا می کند.

در این رابطه دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: به طور طبیعی به عنوان عضوی از خانواده سلامت کشور، مجموعه پزشکی ورزشی وظیفه خود می داند که به منظور ارتقاء سلامت آحاد جامعه و در چارچوب شرح وظایف خود اقدام کند. از طرفی چون ارائه خدمات به جامعه ورزش فلسفه وجودی این فدراسیون محسوب می شود، طبیعی است که خدمات ویژه ای را به جامعه ورزش ارائه کنیم و در کنار آن از سلامت عموم نیز غافل نیستیم.

دکتر نوروزی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی مثل سال های گذشته امسال نیز در هفته سلامت هم در تهران و هم در مراکز استان ها با برپایی ایستگاه سلامت در اماکن ورزشی و عمومی و همچنین در مراکز درمانی و اداری خود، خدمات متنوعی را ارائه می کند و گزارش و اخبار آن به مرور از طریق پایگاه خبری فدراسیون به اطلاع عموم می رسد.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه های ما در هفته سلامت و در تهران این است که با همراهی یکی از بازوان اجرایی فدراسیون یعنی هیات پزشکی ورزشی استان تهران طی روزهای 3 و 4 اردیبشهت ماه(دوشنبه و سه شنبه) در چند ورزشگاه تهران از جمله ورزشگاه شیرودی، ورزشگاه انقلاب، ورزشگاه کشوری یا مجموعه توچال و همچنین ورزشگاه استقلال جنوب با برپایی ایستگاه سلامت رایگان نسبت به ارائه خدماتی نظیر تست قند خون، تست چربی، فشار خون، ارائه مشاوره سلامت و... به شهروندان و ورزشکاران اقدام کنیم، مقدمات این کار فراهم شده و طی روزهای آینده جزئیات به اطلاع عموم ورزشکاران و مردم می رسد.

602

کد خبر: 933068

وب گردی

وب گردی