بنی تمیم: شرایط صحبت درباره نامه خادم را ندارم/ طبق برنامه پیش می رویم، ملی‌پوشان هم آماده‌اند

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: شرایط ملی پوشان بسیار خوب است و آماده حضور در مسابقات انتخابی هستند که آخر هفته برگزار می شود.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان اظهار داشت: بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی، خبر خوبی برای کشتی ایران بود و حالا برنامه های خود را مانند گذشته به خوبی پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: شرایط ملی پوشان بسیار خوب است و آماده حضور در مسابقات انتخابی هستند که آخر هفته برگزار می شود. طبق برنامه پیش می رویم و کادرها نیز مشکل خاصی ندارد. بنا بر جلساتی که شورای فنی در هفته جاری برگزار کردند، قرار شد کادرهای فنی نیز به کار خود ادامه دهند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: ان شاءالله هیچ مشکل خاصی پیش نمی آید و تمام سعی و تلاش مجموعه کشتی بر این است که در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و جهانی مجارستان، شرایط خوبی را رقم بزنیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

بنی تمیم در پایان با اشاره به نامه رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی به اعضای شورای امنیت ملی گفت: من شرایط صحبت در خصوص این نامه را ندارم.

604

کد خبر: 933079

وب گردی

وب گردی