حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رشادت‌های ارتش و سپاه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از دلاورمردی های رزمندگان ارتش و سپاه، خواستار پرداخت کامل حقوق و مطالبات کارکنان این دو نهاد شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای ۱۶۷ نماینده به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و در تقدیر از رشادت های نیروهای مسلح قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم شریف و غیرتمند ایرانی اسلامی ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و روز ۲۹ فروردین که مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی و از ابتکارات امام (ره) است و سوم شعبان که مصادف با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و از ایام بزرگداشت دلاورمردان ارتشی و سپاهی در طول چهار دهه پاسداری از دین و کیان کشور و استفاده از تمام توان برای دفع تجاوز دشمنان و کسب پیروزی و افتخارات است، حمایت قاطع خود را از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی اعلام می کنیم.

اینک به فضل الهی همان نیروهای با اقتدار مسلح که با خلق صحنه های ناب در همراهی خود با امام (ره) و رهبری و مردم در دوران انقلاب و ایثار و شهادت در دفاع مقدس دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته اند، امروز و در سال حمایت از کالای ایرانی با عزمی راسخ تر و با بهره گیری از مدیریت جهادی و تکیه بر جوانان مومن و متعهد، حماسه سال های حضور مستمر و خستگی ناپذیر خود را که با تقدیم هزاران شهید حاصل شده، ادامه خواهند داد و همچون گذشته حضوری موثرتر در حوزه های جنگ نرم و در مبارزه با دشمنان اسلام خواهند داشت.

نمایندگان ایران اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری در حمایت از نیروهای مسلح، نیروهای ارتش و سپاه، نیروی انتظامی و بسیج و بازنشستگان خواستار آنیم که دولت محترم نسبت به پرداخت حقوق و مطالبات کامل این عزیزان، شاغلان و بازنشستگان بر اساس قوانین جاری کشور اقدام کند».

304

کد خبر: 933095

وب گردی

وب گردی