تهرانی‌ها بیشترین خریداران عیدانه کتاب بودند

با پایان هشتمین دوره از طرح تخفیف فصلی کتاب با عنوان «عیدانه کتاب ۹۷»، ۲۶۶ هزار و ۶۴ تهرانی با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو این طرح موفق به خرید کتاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه خانه کتاب؛ استان تهران با ۱۲۳ کتابفروشی عضو طرح عیدانه کتاب توانست رتبه اول بیشترین خریداران کتاب را در سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

بر اساس این آمار، استان‌های اصفهان با ۹۲ کتابفروشی، خراسان رضوی با ۹۳ کتابفروشی، گیلان با ۲۴ کتابفروشی، قم با ۸۶ کتابفروشی، فارس با ۴۰ کتابفروشی، آذربایجان شرقی با ۳۰ کتابفروشی، مازندران با ۲۴ کتابفروشی، خوزستان با ۲۱ کتابفروشی و همدان با ۱۷ کتابفروشی به ترتیب بیشترین خریداران کتاب را در مدت اجرای طرح عیدانه کتاب از آن خود کردند.

همچنین، استان‌های کرمانشاه با ۱۱ کتابفروشی، کردستان با ۳۹ کتابفروشی، کرمان با ۲۹ کتابفروشی، یزد با ۲۲ کتابفروشی، گلستان با ۱۳ کتابفروشی، مرکزی با ۱۳ کتابفروشی، البرز با ۸ کتابفروشی، سمنان با ۱۰ کتابفروشی، زنجان با ۶ کتابفروشی و خراسان جنوبی با ۱۳ کتابفروشی در رتبه‌های یازدهم تا بیستم بیشترین میزان خریداران کتاب طرح عیدانه کتاب قرار گرفتند.

استان‌های اردبیل با ۹ کتابفروشی، آذربایجان غربی با ۱۶ کتابفروشی، لرستان با ۶ کتابفروشی، چهار محال بختیاری با ۷ کتابفروشی، قزوین با ۵ کتابفروشی، بوشهر با ۷ کتابفروشی، ایلام با ۶ کتابفروشی، کهگیلویه و بویراحمد با ۳ کتابفروشی، سیستان و بلوچستان با ۱۱ کتابفروشی، خراسان شمالی با ۷ کتابفروشی و هرمزگان با ۲ کتابفروشی توانستند در فهرست ۲۱ تا ۳۱ بیشترین خریداران کتاب طرح عیدانه کتاب قرار بگیرند.

502

کد خبر: 933161

وب گردی

وب گردی