جبارزاده:تسهیلات نقدینگی و سرمایه در گردش صنایع افزایش می یابد

معاون سیاسی وزیر کشور از افزایش تسهیلات نقدینگی و سرمایه در گردش ویژه صنایع خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل جبارزاده پس از بازدید از شرکت آوا پزشک شهرستان آشتیان در نشست با مدیران این شرکت و استاندار مرکزی بیان کرد: وزارت کشور در سال ٩٧ با هدف تامین امنیت و مباحث اقتصادی با رویکرد حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی عمل خواهد کرد .

وی با اشاره به شرکت آوا پزشک به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت های استان مرکزی در تولید کالای ایرانی گفت: فعالیت این شرکت با توجه به تولیدات مهم در حوزه سلامت اهمیت بالایی دارد. در واقع مردم شهرستان آشتیان در تامین سلامت مردم نقش مهمی ایفا می کنند .

جبارزاده حضور خود در استان مرکزی را در راستای بررسی مسائل و تقسیم کار پیگیری آنها در سطح استانی، ملی و مجلس شورای اسلامی عنوان و تصریح کرد: دولت دوازدهم در قالب حمایت از صنایع تسهیلات نقدینگی و سرمایه در گردش در نظر خواهد گرفت و لازم است که صنایع مجموعه اقدامات لازم در راستای دریافت تسهیلات را انجام دهند .

وی افزود: بخشی از تسهیلات در سال ٩٧ همانند ٩٦ برای نوسازی و بازسازی اختصاص خواهد یافت و ظرفیت تسهیلاتی که در نظر گرفته شده بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته کمتر از ٣٠ درصد تسهیلات در کشور استفاده شد، گفت: افزایشی که امسال در ظرفیت تسهیلات ایجاد می شود توان خوبی را ایجاد خواهد کرد که طرح های بازسازی و نوسازی و توسعه ای دنبال شده و به اجرا برسد .

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: آوا پزشک جزو شرکت هایی است که در سال ٩٧ باید اتفاقات مهمی را شاهد باشد و مجموعه وزارت کشور نیز حمایت های لازم را از در این زمینه خواهد داشت و قطعا گزارشی از این سفر به وزیر کشور و معاونت اقتصادی وزارتخانه ارجاع می شود .

منبع: ایسنا

304

کد خبر: 933164

وب گردی

وب گردی