مرادی: شاگردانم در جاکارتا مدال می‌گیرند/ حدادی، افتخار و برند دو و میدانی ایران است

مربی دوهای استقامت تیم ملی گفت: حدادی، افتخار و برند دو و میدانی ایران است و امید دارم در المپیک 2020 توکیو نیز مدال کسب کند.

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شرایط حسین کیهانی و امیر مرادی که زیر نظر او تمرین می کنند، اظهار داشت: وضعیت بسیار خوبی داریم و اردوی دوم ما در کرمانشاه نیز در حال برگزاری است. بعد از این اردو به شهرکرد می رویم تا اردوی سوم خود را برپا کنیم. ورزشکاران من بسیار مصمم و پر انگیزه هستند و توانایی کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را دارند.

وی ادامه داد: در ابتدا کیهانی و مرادی روز 21 اردیبهشت به مسابقات جایزه بزرگ امارات اعزام می شوند و انتظار به دست آوردن نتایج خوب از آنها را دارم.

مربی دوهای استقامت تیم ملی در خصوص حمایت های فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: خوشبختانه فدراسیون حمایت کاملی از ما انجام می دهد و با این پشتوانه به دنبال کسب نتایج قابل قبول در اندونزی هستیم. ما همچنین مسابقات جهانی را در سال آینده پیش رو داریم که سطح بسیار بالایی دارد. حد ورزشکارانم، کسب ورودی در این بازی هاست و نباید انتظار کسب مدال از آنها داشت. البته حسین کیهانی رکورد دو در ایران را شکسته و من به افتخارآفرینی او در بازی های آسیایی امیدوارم.

مرادی در پایان، درباره وضعیت احسان حدادی، دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن خاطرنشان کرد: احسان حدادی فراتر از یک ورزشکار آسیایی است و مطمئنا می تواند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا باز هم بدرخشد. حدادی، افتخار و برند دو و میدانی ایران است و امید دارم در المپیک 2020 توکیو نیز مدال کسب کند.

604

کد خبر: 933165

وب گردی

وب گردی