بازدید چهره‌های ورزشی از غرفه فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای

چهره‌ها و مسئولین ورزشی از غرفه فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در ششمین دوره همایش اسپورت اکورد بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، حیدر فرمان ظهر امروز با حضور در غرفه فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، به تبادل نظر با نمایندگان حاضر در آن پرداخت.

وی عنوان کرد: شورای المپیک آسیا شناخت کاملی از این ورزش دارد و می‌دانیم که فعالیت‌های شما در عرصه بین‌المللی گسترش بیشتری پیدا کرده است.

رئیس دپارتمان بازی‌های آسیایی شورای المپیک آسیا ادامه داد: همواره حضور در بازی‌های آسیایی و بازی‌های داخل سالن با استقبال ورزش‌ها مواجه می‌شود و همین نیز کار را سخت می‌کند. ورزش‌های زورخانه‌ای باید مسیر ورود را با دقت و به صورت حرفه‌ای طی کند. حضور و تلاش فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در عرصه‌های بین‌المللی مانند همایش اسپورت اکورد در این راستا قابل توجه است و می‌تواند کمک ویژه‌ای برای موفقیت شما باشد.

*نایب رئیس دادگاه حکمیت ورزش: ورزشهای زورخانه ای می تواند در جهان مطرح باشد

میشل لنارد قبل از ظهر امروز در بازدید از غرفه فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی عنوان داشت که با این ورزش آشنایی دارد. وی اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت یک ورزش، جذابیت است که ورزشهای زورخانه ای این قابلیت را دارد. البته برای موفقیت و مطرح شدن، کار زیادی باید انجام داد. لنارد از لزوم بین المللی سازی قوانین و آئین نامه ها نیز گفت.

*رئیس فدراسیون جهانی تکواندو: ورزش زورخانه ای قدرت ورزشکاران را بسیار افزایش می دهد

چوئه چونگ وون ظهر امروز در غرفه فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوان آمد و از نزدیک با فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سالهای اخیر آشنا شد. نکته قابل توجه آن بود که وی به خوبی این ورزش را می شناخت. رئیس کره ای تکواندو جهان گفت: من این ورزش را در روسیه و کازان هم دیده ام که طرفداران بسیار زیادی دارد. چوئه چونگ وون عنوان کرد: تلفیق حرکات این ورزش باعث آمادگی جسمی بالای ورزشکاران می شود و قدرت آنها را افزایش قابل توجهی می دهد.

* دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو: ورزشهای زورخانه ای شباعت زیادی به ووشو دارد

دبیرکل فدراسیون جهانی ووشو اعلام کرد ورزشهای زورخانه ای شباعت زیادی به ووشو دارد. کویی پینگ جان صبح امروز در غرفه فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی حاضر شد. وی پس از آشنایی با این ورزش، عنوان کرد: ووشو و ورزشهای زورخانه شباهت های زیادی به هم دارند چرا که هر دو ریشه در تاریخ و سنتهای کشورهایی غنی و بزرگ دارند. وی افزود: ما نیز به تازگی وارد عرصه جهانی شده و توانسته ایم گامهایی بزرگ را برداریم. شما نیز شروع قابل توجهی داشته اید و امیدوارم روزی در فهرست ورزشهای المپیکی باشید.

* آمادگی اسپورت اکورد برای همکاری رسانه ای با ورزشهای زورخانه ای

اندرو میشل با حضور در غرفه فدراسیون بین المللی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در همایش اسپورت اکورد، با این رشته و فعالیت های فدراسیون آشنا شد.وی با جذاب توصیف کردن ورزشهای زورخانه، اظهار داشت: اطلاعات جالبی درباره این ورزش به دست آوردم و معتقدم ظرفیت بین المللی قابل توجهی دارد. میشل ادامه داد: گایسف آمادگی بالایی برای همکاری در حوزه اطلاع رسانی و رسانه ای برای معرفی این ورزش در سطح جهانی دارد. امیدوارم بتوانید در حوزه بین الملل، حضور همیشگی داشته باشید. گایسف انجمن جهانی فدراسیون های ورزشی بین المللی است که برگزار کننده همایش اسپورت اکورد است. این اجلاس هم اکنون در بانکوک تایلند در حال برگزاری است.

602

کد خبر: 933167

وب گردی

وب گردی