ملت انقلابی ایران تا نابودی رژیم جلاد صهیونیستی در کنار فلسطینیان خواهد بود

جنبش ضد صهیونیسم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در خصوص روز زمین (یوم الارض) بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، متن بیانیه جنبش ضد صهیونیسم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در خصوص روز زمین (یوم الارض) به شرح زیر است:

«یوم الارض روز زمین روز مقاومت فلسطینیان در برابر رژیم جلاد صهیونیستی است. فلسطینیان در محکوم کردن اشغال و مصادره اراضی و خانه های خود در الخلیل توسط رژیم جعلی صهیونیستی در سال 1976 هر ساله دست به تظاهرات صلح آمیز می زنند.

یوم الارض روز زمین به عنوان نمادی از مقاومت ملی فلسطینیان در برابر زمین های اشغالی که منجر به درگیری میان رژیم صهیونیستی بوده یاد می شود.

امسال نیز مانند هر سال مردم بی گناه و مظلوم فلسطین برای دفاع از حق قانونی خود به صحنه آمدند که تا به حال و طی سه هفته گذشته که این راهپیمایی صلح آمیز در سه جمعه گذشته برگزار شده است رژیم جلاد صهیونیستی دست به جنایات جدیدی زده است و طی این سه هفته بیش از 60 فلسطینی مظلوم را به شهادت رسانده است و هزاران نفر هم زخمی و مجروح شده اند.

جنبش دانشجویی ضد صهیونیسم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان این اقدام را به شدت محکوم کرده و اعلام می دارد ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی تا آزادی کامل فلسطین مظلوم و نابودی رژیم جلاد صهیونیستی در کنار فلسطینیان خواهد بود.»

203

کد خبر: 933188

وب گردی

وب گردی