ویژه برنامه ارتحال امام خمینی در چهارمحال و بختیاری اینجا ببینید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، علی گرجی در نشست برنامه ریزی برنامه های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: همزمان با ایّام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شب های قدر، همایش امام علی(ع) در اندیشه و سیره امام خمینی(ره) در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌ شود.

وی گفت: به منظور بهره‌گیری از فرصت ایّام شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر، برنامه‌های ویژه‌ای در سراسر استان در نظر گرفته شده‌است.

وی با اشاره به قرار گرفتن ۱۴ و ۱۵ خرداد در ماه مبارک رمضان، افزود: مراسم امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در روز ۱۳ خرداد ساعت ۱۰ صبح در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

گرجی از برنامه‌ریزی برگزاری همایش امام علی(ع) در اندیشه و سیره امام خمینی(ره) خبرداد و تصریح کرد: این ویژه‌برنامه روز چهاردهم خرداد ازساعت ۱۸ همراه باجزءخوانی، سخنرانی و وصرف افطاردرمصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاریخ معاصر و سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: ایجاد پیوند توده های مسلمان با مرجعیت دینی، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستم شاهی از مهمترین پیام های ۱۵ خرداد است.

وی ادامه داد: به همین منظور برنامه‌هایی با عنوان تبیین فضائل امیرمومنان علی (ع) و ثمرات و برکات امام خمینی(ره) و نهضت ۱۵ خرداد، همزمان با دومین شب از لیالی با عظمت قدر روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۲۲ در مساجد منتخب استان اجرا خواهد شد.

کد خبر: 933202

وب گردی

وب گردی