الیاسی: قرارداد ساغلام در صورت توافق  طرفین تمدید می شود/  با عشوری جلسه برگزار می کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی گفت: ساغلام تا پایان فصل با تراکتورسازی قرارداد دارد و با توجه به بند قراردادی که او دارد درصورت توافق طرفین قراردادش تمدید می شود.

عباس الیاسی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: ساغلام سرمربی تیم تراکتورسازی بوده و از او حمایت کامل می کنیم تا در دو هفته پایانی به نتیجه دلخواهمان برسیم.

وی افزود: باید حساب شده و منطقی تصمیم بگیریم تا تکرار مکرات نشود. فوتبال روی زندگی ها تاثیر دارد و باید هدفی داشته باشیم و من هم با برنامه به تراکتورسازی ملحق شدم تا به این تیم کمک کنم.

الیاسی با اشاره به زمان اتمام قرارداد سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: ساغلام تا پایان فصل با تراکتورسازی قرارداد دارد و با توجه به بند قراردادی که او دارد درصورت توافق طرفین قراردادش تمدید می شود. تصمیم عجولانه در مورد او نخواهیم گرفت و عملکرد این مربی در تراکتورسازی را بررسی می کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد صحبت های عشوری مبنی بر جدایی آجرلو و حضور الیاسی در ساختمان اداری باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: با هیچ بازیکنی مشکل نداریم و سینا عشوری هم می تواند در باشگاه حاضر شود و حرف های او را خواهیم شنید تا ناراحتی این بازیکن را برطرف کنیم.چون من هنوز به تبریز نرفته ام و از ماجرا بی خبر هستم.

600

کد خبر: 933224

وب گردی

وب گردی