چگونه محتوای متنی تلگرام را ذخیره کنیم؟

در این گزارش به ساده ترین و کاربردی ترین راه برای ذخیره محتوای متنی از تلگرام می پردازیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، با توجه به اعلام برخی مسئولان حوزه فضای مجازی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی فیلترینگ تلگرام قطعی به نظر می رسد.

با توجه به بازار داغ تبلیغات دروغین با وعده ذخیره اطلاعات تلگرام و ارائه برخی نرم افزارهای تحت ویندوز و اندروید که با پرداخت هزینه مدعی ذخیره سازی اطلاعات هستند، در این گزارش یکی از راه های ذخیره اطلاعات تلگرام به خصوص محتوای متنی گفتگوی های تلگرامی می پردازیم تا مشکل کاربران ایرانی که نگران عدم دستیابی به محتوای شخصی خود در این پیام رسان پس از مسدود شدن آن هستند تا حدی حل گردد.

ذخیره سازی محتوای متنی از طریق نسخه وب تلگرام

شاید ساده ترین و کاربردی ترین روش برای کپی برداری از محتوای متنی موجود در تلگرام همین روش از طریق یک کامپیوتر یا لب تاپ باشد، به این ترتیب در قدم اول شما با ورود به آدرس https://web.telegram.org وارد حساب تلگرامی خود می شوید.

سپس روی کانال، گروه و یا گفتگوی مورد نظر کلیک می کنید. محتوای متنی قابل مشاهده است. اسکرولر موس را بالا می برید تا تمام محتوای صفحه بارگذاری و قابل مشاهده شود.

در گام بعدی بر روی یک متن کلیک کرده و پس از آن با فشار دادن کلیدهای Ctrl و A تمام محتوای متنی انتخاب می شود. در قدم بعدی با فشار دادن کلیدهای Ctrl و C دستور کپی متن را داده و در قدم آخر در هر ویرایشگر متنی نظیر نرم افزارهای Notepad، WordPad و نظایر آن با فشار دادن کلیدهای Ctrl و V متون انتخابی را در نرم افزار مورد نظر بازنشانی کرده و ذخیره می نمایید.

راهنمای تصویری:

203

کد خبر: 933249

وب گردی

وب گردی