انتشار  بیانات مقام معظم رهبری در مطبوعات پاکستان

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی و خطاب به آنان حمایت از ملت های مظلوم جهان به ویژه مردم کشمیر اظهار داشتند.

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود درخصوص حمایت از ملت مظلوم کشمیر که در مطبوعات پاکستان منتشر شده است، گفتند: ملّت ما بحمدالله ایستاده است، ملّت ایران، با تجربه‌ چهل‌ ساله‌ خود، در مقاومت و ایستادگی پایدار است.

رهبر معظم انقلاب گفتند: ما این را امتحان کرده‌ایم، در مقابل دشمن، «عقب‌نشینی» مشوّق دشمن است؛ در مقابل دشمن، «ایستادگی» موجب عقب‌رفت دشمن است این سنّت الهی است.

ایشان افزودند: این سنّت ان‌شاءالله عملی خواهد شد و امیدواریم ملّت ایران، ملّت سوریه، ملّت عراق، ملّت مظلوم فلسطین، ملّت کشمیر و میانمار و همه‌ی مناطقی که در دنیا مسلمانها زیر فشار هستند، ان‌شاءالله در آینده‌ی نه‌چندان دوری به موفّقیّت دست پیدا بکنند و ان‌شاءالله بتوانند دشمنان را عقب بزنند.

روزنامه اکسپرس پاکستان بیانات مقام معظم رهبری را در صفحه اول همراه با عکس مقام معظم اله به چاپ رساند.

روزنامه اکسپریس روزنامه معتبر پاکستان بشمار می رود و از شهرهای دیگر پاکستان نیز منتشر می شود در سراسر کشور این خبر را به چاپ رسانده است.

502

کد خبر: 933269

وب گردی

وب گردی