انحلال تیم فوتسال آتلیه طهران/ نماینده قم هم به سرنوشت تاسیسات دریایی دچار شد

تیم فوتسال آتلیه طهران قم هم از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف داد.

به گزارش ایسکانیوز ، پس از اینکه باشگاه تاسیسات دریایی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف داد، باشگاه آتلیه طهران قم نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد. آتلیه سال گذشته در اولین فصل حضور در لیگ برتر فوتسال با کسب 40 امتیاز، به مقام پنجمی لیگ دست یافت.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
تیم فوتسال باشگاه آتلیه طهران در سال 93 تشکیل شد و برای اولین بار در همان سال در جام رمضان استان قم شرکت و به مقام نایب قهرمانی رسید و انگیزه‌ای شد برای حضور در مسابقات کشوری و در همان سال توسط شخص اینجانب رسول قلی‌زاده، امتیاز تیم دسته 2 کشور از فدراسیون فوتبال خریداری و بعنوان نماینده قم در مسابقات شرکت کردیم و بعنوان تیم اول گروه صعود کردیم و در پلی‌آف حذف شدیم.

در سال 94 با تیم آرش که در همان سال قهرمان لیگ دسته 2 شد و به لیگ یک صعود کرد، ادغام شدیم و با مدیریت بنده در لیگ یک شرکت کردیم و با توجه به تفاضل گل کمتر از صعود به پلی‌آف لیگ برتر جا ماندیم و با تجربه‌ای که کسب کرده بودیم، در سال 95 بعنوان نایب قهرمان به لیگ برتر صعود کردیم تا اینجانب همه هزینه‌ها در این 3 سال از جیب شخصی و بدون کمک از هیچ ارگانی در مسابقات حاضر شدیم.

در سال 96 بعنوان نماینده دوم استان قم در لیگ برتر شرکت کردیم که بسیاری از بازیکنان ما برای بار اول در مسابقات لیگ برتر وارد زمین شدند که در ابتدای کار قول همکاری بسیاری به ما داده شد و بخاطر مشکلات مالی شخصیت تیم لیگ برتری را نداشتیم.

هر چند مبلغی نیز از طرف آقایان آقاجانی، عابدی، زمردی و مجموعه سوهان محمدسیما به باشگاه کمک شد، ولی این مبلغ کفاف تیم را نمی‌داد.

اکنون به حکم تقدیر اینجانب رسول قلی‌زاده و سید امیر حسینی‌نژاد آقایی به دلیل مشکلات مالی و عدم جذب اسپانسر از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر کشور منصرف شده و دست تمامی مسئولان، مربیان، بازیکنان، اصحاب رسانه و همه هواداران را که تا به امروز برای نماینده شهر مقدس قم زحمت کشیدند، می‌بوسم.

مالکین باشگاه، امیر حسینی‌نژاد و رسول قلی‌زاده

602

کد خبر: 933304

وب گردی

وب گردی