جهانبخش: انسان معتقدی هستم| بروم: او یک بازیکن فوق‌العاده و یک انسان بزرگ است

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار پس از هت‌تریک کردن در اردویژه هلند و شکرگذاری‌اش گفت: انسان معتقدی هستم.

به گزارش ایسکانیوز ، به نقل از سایت NOS هلند، تیم آلکمار شب گذشته (چهارشنبه) با نتیجه 4 بر 3 از سد ویتسه گذشت. علیرضا جهانبخش 3 گل آلکمار را به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. بازیکنی که هنگام تعویض روی زمین نشست و با سپاس‌گذاری از خداوند و در میان تشویق بی‌امان هواداران آلکمار میدان را ترک کرد.

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار در این رابطه گفت: من یک انسان معتقد هستم و می‌خواستم از خدا قدردانی کنم. همچنین این قدردانی از خانواده‌ام بود که آنها مهم‌ترین دارایی‌ام در زندگی هستند. به زودی یا دیرتر خانواده‌ام این صحنه را می‌بینند و خواهند دانست که به آنها فکر می‌کنم.

جهانبخش درباره عدم حضور خانواده‌اش برای مشاهده هت‌تریک او در ورزشگاه آفاس اظهار داشت: آنها امروز به هلند می‌آیند تا شاهد بازی آلکمار در فینال جام حذفی برابر فاینورد باشند. قبل و پس از هر بازی با خانواده‌ام تماس می‌گیرم. امروز هم با احساس خوشایندی با آنها تماس گرفتم.

ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار هم‌اکنون با 18 گل‌زده صدرنشین رده‌بندی برترین گلزنان فصل جاری اردویژه هلند است.

جهانبخش با اشاره به این مساله می‌گوید: انتظار آن را نداشتم. گل‌زدن و پاس گل همیشه احساس فوق‌العاده‌ای به من می‌دهد. این اتفاق آسانی برای یک بازیکن انتخاب شده‌ نیست. از همه خواستم تا روی توپ برای نخستین هت‌تریک دوران فوتبالم امضا کنند.

فان‌دن بروم، سرمربی تیم آلکمار نیز پس از هت‌تریک شاگرد ایرانی‌اش در ورزشگاه آفاس برابر ویتسه اظهار داشت: هرگز درباره افراد صحبتی نمی‌کنم اما پس از بازی در چنین شبی می‌توانم احساس کامل خود را بروز دهم. ساده بگویم علیرضا جهانبخش یک بازیکن فوق‌العاده‌ای است و برای من در قامت یک مربی او چیز بهتری محسوب می‌شود. جهانبخش یک انسان بزرگ و متمدن است. داشتن چنین بازیکنی در تیم شگفت‌انگیز است.

سرمربی تیم آلکمار درباره آینده علیرضا جهانبخش خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که هنرهای او پس از تابستان دیگر در آلکمار تحسین نخواهند شد. به ویژه که جهانبخش جام جهانی 2018 روسیه را پیش‌رو دارد که با تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش مواجه خواهد شد. نباید نگران رفتن جهانبخش باشیم. بدون شک پیشنهادهای زیادی خواهد داشت و باید با رفتن او فکری بیندیشیم. ما باید خوشحال باشیم که جهانبخش را برای مدت طولانی در اختیار داشتیم.

602

کد خبر: 933306

وب گردی

وب گردی