کارگاه آموزشی اصول مقاله نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی اوز برگزار می شود

کارگاه های آموزشی و مهارتی بسیاری از سال های قبل در دانشگاه برگزار می شده و تصمیم گرفته شده است از سال جاری با برنامه ریزی، تنوع بیشتر و متناسب با نیازهای دانشجویان و جامعه ادامه پیدا کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مسئولدفتر توانمندسازی با بیان این خبر گفت: در سال جدید اولین کارگاه آموزشی تحت عنوان «اصول مقاله نویسی در علوم انسانی» برگزار می شود.

شیما رحمان پور خاطر نشان کرد: این کارگاه در دو جلسه و روزهای یک و هشت اردیبهشت ماه و از ساعت 16 تا 20 تشکیل می شود.

مسئول دفتر میزان شهریه ثبت نام را 300000 ریال اعلام کرد و یادآور شد: برای تشویق شرکت در این کارگاه آموزشی و پژوهشی از سه نفر اول بابت ثبت نام شهریه گرفته نمی شود.

وی با ابراز امیدواری برای شرکت داوطلبان (دانشجو و غیردانشجو) در کارگاه اظهار کرد: «مدرس کارگاه، نرگس صبوری، استاد دانشگاه و دانشجوی دکترای حسابداری، خواهد بود.»

مدیر اجرایی پایگاه خبری «پیام دانش» با بیان ادامه حرکت دانشگاه آزاد اسلامی اوز در بخش های فرهنگی، هنری و پژوهشی سال جاری که 15 مورد آن در جلسه های مختلف به تصویب رسیده و به مراجع مسئول نیز اعلام شده است، از برپایی سومین کارگاه های درست نویسی و ویرایش، نقاشی، کار با مواد شیمیایی، مسابقات نجات تخم مرغ و ساخت پل با خرپای ماکارونی و موارد دیگر خبر داد.

رحمان پور با بیان فعالیت های هنری دانشگاه آزاد اسلامی اوز، خواستار همراهی مسئولان اداره ها به ویژه فرهنگی و اقشار مردمی در راستای پویایی بخش های عمومی شد و خاطر نشان کرد: این مرکز آموزشی انتظار دارد از دو صنعت فعال هنری (تئاتر و سینما) حمایت شود تا فعال و ماندگار باقی بمانند و علاوه بر تامین و گسترش تفریحات سالم، فرصتی برای شکوفایی استعدادهای هنری اقشار مختلف به ویژه جوانان فراهم شود.

۲۰۱

کد خبر: 933325

وب گردی

وب گردی