جابجایی بیش از ۱۷ میلیون مسافر طی سال گذشته در مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: این فرودگاه به عنوان پرترددترین فرودگاه کشور در سال ۹۶، نزدیک به ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا گفت: سال گذشته با وجود همه فراز و نشیب‌ها در فرودگاه مهرآباد، سالی پر از تلاش در جهت ارتقای خدمات فرودگاهی داشتیم که باعث رضایت مسافران و مراجعان شد.

وی با اشاره به این که در سال گذشته این فرودگاه‌ها حجم عظیمی از مسافر و بار را اعزام و پذیرش کرد، گفت: بر اساس آمار در سال ۹۶ فرودگاه مهرآباد با نشست و برخاست ۱۴۳ هزار و ۴۴۰ پرواز، ۱۷ میلیون و ۴۶۰ هزار مسافر را اعزام و پذیرش و نزدیک به ۱۲۱ میلیون کیلوگرم بار را ارسال و پذیرش کرد.

صفی‌نیا با بیان اینکه مهرآباد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هفت درصد در نشست و برخاست هواپیما و پنج درصد در اعزام و پذیرش مسافر و شش درصد در ارسال و پذیرش بار رشد داشت، گفت: همزمان در جهت استانداردسازی خدمات پروازی و ایمنی پروازها نیز اقدامات مهمی انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد در مورد آمار پروازهای این فرودگاه در اسفند ۹۶ نیز گفت: در این ماه ۱۰۹۹۶ فروند نشست و برخاست هواپیما داشتیم که در آن نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر و بیش از ۹ میلیون و ۳۲۵ هزار کیلوگرم بار جابجا شد.

کد خبر: 933352

وب گردی

وب گردی