انتخاب استاد دانشگاه آزاد رودهن به عنوان سخنران کنفرانس بین‌المللی زیست شناسی ۲۰۱۸ ایتالیا

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به عنوان سخنران کلیدی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی زیست شناسی و زیست پزشکی ۲۰۱۸ ایتالیا برگزیده شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن، دکتر بابک خلیلی حداد استادیار واحد رودهن در گروه زیست شناسی در سال جاری میلادی به عنوان سخنران کلیدی در مجامع بین المللی دعوت شده است؛ این عضو فعال پژوهشی واحد رودهن پیش از این نیز چهار دوره به عنوان سخنرانی کلیدی در کشورهای ترکیه، ژاپن و اسپانیا دعوت شده بود.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن اظهار کرد:«محور اصلی سخنان اینجانب در این کنفرانس بین‌المللی که از موارد اندکس شده درWeb of Science (Database: Emerging Sources Citation Index), SCOPUS, EI Compendex

IET, Google Scholar است در مورد اشتباهات رایج در تشخیص بیماری‌ها به دلیل مشکلات موجود در روش‌های عادی تشخیصی است.»

خلیلی افزود: «از نگاه بیوشیمی پزشکی که یقینا نگاه بسیار دقیق تری به مشکلات روش‌های تشخیص در درمان بیماری‌ها است، برخی از روش‌های روتین نیاز به اصلاحات جامع دارند. تاکنون چندین روش اصلاحی توسط اینجانب برای تشخیص بیماری‌های خاص مورد مطالعه قرار گرفته است. یکی از موارد در خصوص تشخیص بیماری هیرسوتیسم است.»

وی خاطرنشان کرد: «مطالعات اینجانب از سال ۱۳۷۱ در خصوص مشکلات جاری در علوم پایه و علوم پزشکی به وضوح نشان می‌دهد نگرش‌های خاصی در علوم وجود دارند که در زمان خود به عنوان پایه و اصول پذیرفته شده‌اند، اما بدون شک امروز نیاز به بازنگری دارند؛ بسیاری از این نگرش‌های قدیمی به دلیل ضعف روش تشخیصی در زمان خود و یا مشکلات عدم وجود ادله کافی امروز کارایی خود را از دست داده‌اند و به نوعی سبب اتلاف سرمایه ملی و یا آسیب به سلامت اجتماع می‌شوند.»

خلیلی به عنوان عضو کمیته تخصصی بیستمین کنفرانس بین المللی مدلسازی ریاضی و محاسباتی سیستم‌های زیست پزشکی 2018 در انگلستان حضور داشته است.

201

کد خبر: 933396

وب گردی

وب گردی